Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@08:35:15 GMT

تریلی، تاکسی را زیر گرفت

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۳۰۵۷

تریلی، تاکسی را زیر گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از تصادف رخ به رخ تریلی با تاکسی سمند در محور تایباد - مشهد و مرگ ۳ تن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اکبر قربانی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تصادف شدید ۲ خودرو در محور "تایباد - مشهد " کیلومتر ۱۰ سه راهی محسن آباد بلافاصله گشت‌های کلانتری کاریز، تیم‌های پلیس راه و اکیپ‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دربررسی صحنه تصادف مشخص شد تاکسی سمند حامل ۴ مسافر در محور"تایباد - مشهد " در حرکت بود که به صورت رخ در رخ با یک دستگاه تریلی کشنده حامل لاستیک برخورد می‌کند.

سرهنگ قربانی خاطر نشان کرد: در این حادثه دلخراش راننده و ۲ سرنشین تاکسی سمند به علت شدت جراحات وارده به سر در دم جان باختند و یکی از مسافران تاکسی که مصدوم شده بود توسط اکیپ اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان تایباد انتقال وتحت مداوا قرارگرفت.

وی خاطر نشان کرد:کارشناس پلیس راه در بررسی اولیه علت وقوع این حادثه را ترکیدگی لاستیک تریلی و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تریلی تاکسی تصادف فوریت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: اقدامات بسیار خوبی در راه‌ها انجام شده است که از جمله آنها محور مواصلاتی منجیل _رودبار و محور اصفهان به شیراز که کمک بزرگی در تردد کرد.

وی افزود: همچنین ترانزیت در سال ۱۴۰۲، ۵۲ درصد افزایش داشته است.

بذرپاش در خصوص نقاط حادثه خیز گفت: نقاط حادثه خیز کشور از موضوعات جدی در دستور کار دولت است که با توافقی که با همکاران در پلیس و وزارت راه شده، قرار شد ۸۸۷ نقطه حادثه خیز را رفع کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ۴۱۲ نقطه حادثه خیز در سال ۱۴۰۲ رفع خطر شد و مجموعاً تاکنون ۵۲۵ نقطه حادثه خیز رفع خطر شده است.

دیگر خبرها

  • زنده گیری یک قلاده گرگ هار توسط پلیس مشهد
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • ۱۱۸ ماه کار کنید پژو پارس بخرید؛ خودروی جنجالی در آستانه میلیاردی شدن
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز
  • ورودبیش از شش میلیون زائر ومسافربه مشهد
  • جمع‌آوری ۲۰۹ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری ۲۰۹ معتاد متجاهر در مشهد