Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:31:03 GMT

از بازی کنار مارادونا تا خیابان خوابی در ناپولی

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۳۱۳۰

از بازی کنار مارادونا تا خیابان خوابی در ناپولی

بازیکن سابق باشگاه ناپولی که زمانی کنار مارادونا بازی می کرد، این روزها بی خانمان است و در وضعیت اسف باری قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پیترو پوزونه که برای بهترین ناپولی تاریخ و کنار مارادونا بازی می کرد، در شرایط بسیار بدی زندگی می کند. 33 سال پس از قهرمانی با ناپولی در سری آ، او حالا فقیر و تهیدست است و در کوچه و خیابان می خوابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، پوزونه در کوچه خیابان های شهری کوچک به نام "آچرا"، در 14 کیلومتری شمال غرب ناپل می خوابد و به مواد مخدر و الکل اعتیار دارد.

وضعیت او زمانی فاش شد که هم تیمی های سابقش در ناپولی یک گروه واتس اپ تشکیل دادند و پوزونه با انتشار ویدیویی کوتاه از خود، همه را حیرت زده کرد.

شهردار آچرا با تایید این خبر گفت که پوزونه را زمان قرنطینه عمومی به دلیل شیوع کرونا در وضعیت اسف باری شناسایی کرده اند و از هم تیمی های سابقش برای بهبود وضعیت او درخواست کمک کرد.

پوزونه سال 1987 همراه ناپولی و با 42 انتیاز فاتح سری آ شد؛ در فصلی که یووه با 39 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

 

 

مارادونا آرژانتین ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا آرژانتین ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ درحالی‌که خیلی از نگاه‌ها در جام‌حذفی به بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس یا مسابقات تراکتور و سپاهان مقابل رقباست، روز پنجشنبه هم یک نبرد جذاب دیگر خواهیم داشت و ۲تیم اوج گرفته مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. در مورد مس و محرم نویدکیا که زیاد صحبت شده؛ تیمی که در مرحله قبلی استقلال را حذف کرده و بهترین صعود را به یک‌هشتم نهایی داشت.

پیکان هم با رضا عنایتی تبدیل به یک تیم جسور و جذاب شده؛ تیمی که سپاهان را ۳بر ۲برد، ملوان و استقلال خوزستان را شکست داد و ناظران را راضی کرده است. ۲تیم ۲هفته پیش در لیگ هم تقابل خوبی داشتند که بازی آنها ۲- ۲مساوی شد، بنابراین انتظار می‌رود بازی حذفی‌شان هم تماشایی باشد.

کد خبر 846882 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه مس رفسنجان جام حذفی فوتبال باشگاه پیکان

دیگر خبرها

  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • وضعیت خیابان های چین بعد از بارندگی‌های شدید | ویدئو
  • وضعیت خیابان های چین بعد از بارندگی‌های شدید در چین + ویدئو
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال