Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای شایسته سالاری و شایسته گزینی و استفاده از نیروی انسانی کارآمد، سال 1398 برای اولین بار آزمونی از طریق سازمان سنجش کشور به صورت سراسری برگزار و نتایج آن در سامانه ای تحت عنوان، شناسایی مدیران آینده درج و ثبت گردید که در حال حاضر بیش از 68.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد انتصابات در این سازمان از بین 20 نفر برتر استانی آزمون شناسایی مدیران آینده انجام شده است.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز عادل دهدشتی افزود: با توجه به بازنشستگی جمعی از همکاران در پایان سال 98 از مجموع 160 ردیف بلاتصدی مشاغل مدیریتی تا کنون 127 انتصاب در سازمان در حوزه بیمه ای ادارات کل استانها و واحدهای اجرایی تابعه آنها بر اساس نتایج آزمون مذکور انجام، که 87 نفر آن از بین 20 نفر برتراستان ها انتخاب شده اند. در انتصابات مذکور 30 انتصاب در سطح معاون مدیرکل و رئیس شعب تیپ یک و ممتاز، 42 انتصاب در سطح رئیس شعب تیپ دو الی پنج، 39 انتصاب هم در سطح معاونین کلیه شعب اعم از تیپ ممتاز، تیپ یک الی پنج و 16 انتصاب هم در جابجائی رؤسای شعب هم سطح صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در راستای شایسته سالاری وشایسته گزینی در انتصابات مدیران سازمان تامین اجتماعی بر اساس 3 شاخص توامان مورد توجّه قرار می گیرد، اظهار داشت: نتایج آزمون سازمان سنجش، کانون های ارزیابی مستقل و سوابق، تجارب، تخصّص و عملکرد همکاران هم زمان در انتصاب و ارتقای آنان لحاظ می شود.شایان ذکر است دراین انتصابات سعی گردیده در راستای جوانگرایی میانگین سابقه همکاران نسبت به سنوات گذشته تقلیل یافته و در حال حاضر این میانگین در منصوبین 21 سال می باشد.

دهدشتی گفت: مصاحبه های کانون های ارزیابی در شرایط کنونی شیوع کرونا به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت ویدئو کنفرانس و از طریق سازمان مدیریت صنعتی برگزار شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: برقراری نظام شایسته سالاری و شایسته گزینی، دسترسی عادلانه و برابر همکاران برای فرصت های ارتقای شغلی و تصدی سمت های مدیریتی با اولویت جوانان و بانوان و همچنین توسعه بهره وری و کارایی نیروی انسانی، (طرح شناسایی مدیران آینده) سازمان تامین اجتماعی از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون سراسری اجرا می شود.

دهدشتی افزود: هدف از اجرای این طرح، ارزیابی و شناسایی همکارانی است که برای سطوح مدیریتی 11 گانه " مدیرکل استان" ، "مدیر درمان استان"، "معاونین بیمه ای مدیرکل استان"، "معاون اداری و مالی مدیرکل استان"، "رئیس شعبه تیپ ممتاز"، "رئیس شعبه تیپ یک"، "معاون درمان مدیریت درمان استان"، "معاون اداری و مالی مدیریت درمان استان"، "رئیس دفتر اسناد پزشکی استان"، "رئیس بیمارستان" و "رئیس دی کلینیک" که دارای قابلیّت و توانمندی کافی در این حوزه می باشد.

شایان ذکر است 40 مورد از انتصابات از بین سایر پذیرفته شدگان آزمون مذکور و براساس کسب امتیازات برتر در کانون ارزیابی، سوابق کارشناسی و مدیریتی و بررسی سایر موارد انتخاب و منصوب شده اند و انتصاب 40 ردیف بلاتصدی باقیمانده دیگر در سطوح مدیریتی در دست بررسی واقدام است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی پول نیوز انتصاب استخدامی کرونا سازمان تامین اجتماعی شناسایی مدیران آینده رئیس شعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده پلدختر - خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود

 معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: جاده پلدختر به خرم‌آباد، ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود.

به گزارش ایرنا رضا اکبری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از محور پلدختر به خرم‌آباد افزود: بارندگی‌های اخیر آسیب‌های آبشستگی، ریزش سنگ و ورود گل‌ولای را به این محور وارد کرده‌ است که با تلاش راهداران یک یا دو روز آینده این مسیر بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به استقرار ماشین‌آلات راهداری در محور پلدختر به خرم‌آباد افزود: عملیات خاک‌ریزی نیز تا چند روز دیگر در این محور ادامه دارد تا راهداران عرض کافی را برای تردد از این نقطه ایجاد کنند.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: دیوارسازی، آسفالت قسمت‌های تخریب‌ شده و ایجاد حفاظ هم، یک تا دو ماه آینده به‌ مرور تکمیل خواهد شد.

اکبری خاطرنشان کرد: جاده پلدختر به خرم‌آباد در سیل ۱۳۹۸ خسارت سنگینی دیده بود که از همان سال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور طرح‌های متعددی را برای این محور برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: بیش از ۱۰ دهنه پل در محور پلدختر به خرم‌آباد در سیل سال ۹۸ دچار شکستگی و تخریب شده بود که این پل‌ها احداث و به بهره‌برداری رسید.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ادامه داد: قسمت‌هایی از محور پلدختر به خرم‌آباد نیز به طور کامل تخریب و آسفالت و روشنایی این محور از بین رفته بود که بازسازی این نقاط انجام شده است.

اکبری افزود: حدود ۱۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه رودخانه و در مجاورت جاده پلدختر به خرم‌آباد نیاز است تا ایمنی این محور به سطح قابل‌قبول برسد.

وی اضافه کرد: ما سال‌ها است نتوانستیم اعتبار لازم برای احداث ۱۵ کیلومتر در محور پلدختر به خرم‌آباد را نه از منابع ملی و نه استانی تأمین کنیم و اعتبارات مدیریت بحران هم اختصاص پیدا نکرده است.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: انتظار می‌رود با بازدید رئیس ستاد بحران کشور و مسئولان استانی و ملی از محور پلدختر به خرم‌آباد رقمی حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال به این محور اختصاص یابد تا دیوارسازی حاشیه جاده پلدختر به خرم‌آباد تکمیل شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • جاده پلدختر - خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای