Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدار‌ها و راه‌های پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه طبیب امروز شنبه ۷ تیرماه میزبان پزشک فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خواهد بود و به موضوع آخرین درمان‌های سنگ کلیه می‌پردازند و همچنین متخصص بیماری‌های عفونی آخرین تحولات درمان کرونا را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه ۸ تیر ماه با حضور فوق تخصص قلب موضوع پیشگیری از بیماری‌های قلبی را بررسی خواهد کرد و پزشکی دیگر با فوق تخصص غدد کودکان، موضوع چاقی اطفال را بررسی خواهد کرد.

همچنین در روز دوشنبه ۹ تیر ماه پزشک فوق تخصص عفونی با موضوع کرونا و اخرین تحولات و همچنین دکترای جراح استخوان و مفاصل با موضوع تعویض مفصل زانو مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۱۰ تیرماه پذیرای دکترای روماتولوژیست با موضوع درد‌های روماتیسمی و پیشگیری از آن‌ها و حکیم متخصص جراحی عمومی با موضوع آخرین متد‌های جراحی چاقی و پاسخ به سوالات مخاطبین در خصوص این موضوع در طبیب حضور خواهد یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۱۱ تیر ماه میزبان متخصص طب ایرانی با موضوع پاسخ به پرسش‌های مخاطبان و همچنین دکترای متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه، بیهوشی در بیماران چاق را بررسی خواهد کرد.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذا‌های ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش‌های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی می‌باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری کرونا شبکه سوم سیما بررسی خواهد فوق تخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟

به گزارش همشهری آنلاین دفتر مطالعات حکمرانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی با عنوان «بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه: پیوست عدالت برای احکام استخدامی، موضوع بند الف ماده ۱۰۶» مطرح کرده است که عدالت اساسی‌ترین اصل در تدوین قوانین بوده و نیز در سیاست‌های کلی برنامه هفتم بر «پیشرفت توأم با عدالت» تأکید شده است.این گزارش تلاش دارد تا به بررسی ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم بپردازد که به راهکاری برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی پیشنهاد شده است و قصد دارد این موضوع را با میزان انطباق و همراستایی با عدالت را بررسی کند.در این گزارش با اشاره به اینکه براساس ارزیابی‌های انجام شده، این بند از برنامه هفتم با عدالت انطباق کمی دارد، آمده است که اولا تشخیص صحیحی از مسأله صورت نگرفته و موضوع استخدام رسمی ضریب و اثر چندانی در ایجاد بهره‌وری ندارد.

ثانیا در عرصه توزیع اولیه اثر منفی کم و در عرصه توزیع فرآیندی و عدالت تأمینی اثر منفی زیادی دارد. برابری‌های اساساسی همچون برابری تمهیدی و برابری فرآیندی شده نقض کرده و منتهی به تبعیض‌های ناموجه خواهد شد.این گزارش ادامه می دهد که این بند در برش‌های جمعیتی اثر منفی بر برش نسلی و برش قشری خواهد داشت. در شاخصه‌های فساد امکان و ظرفیت ایجاد تعارض منافع در این پیشنهاد وجود دارد. همچنین در شاخصه‌های حکمرانی مردمی به واسطه عدم اقناع جامعه نسبت به چنین پیشنهادی، اثر منفی بر احساس عدالت در پی تصویب آن را شاهد خواهیم بود.
این گزارش پیشنهاد می‌کند که بند الف ماده ۱۰۶ برنامه هفتم توسعه یا حذف شود یا در آن اصلاحات جدی و بسیار اساسی صورت گیرد.

کد خبر 840964 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم استخدام

دیگر خبرها

  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • بررسی ترانه‌های ماندگار در برنامه «شب های فرهنگ»
  • سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت»
  • ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲
  • عملکرد حفاری اکتشافی از برنامه فراتر رفت
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • بررسی مرگ نابهنگام دکتر پرستو بخشی متخصص قلب از ۵ منظر
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای وزرای خارجه انگلیس و پاکستان