Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی میقانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: تا کنون ۳ دوربرگردان خطر ساز شامل دوربرگردان لرد گاز گرگان، آرد معقولی النگ و باغو کناره کردکوی ایمن شدند و هفت دوربرگردان باقی مانده نیز تا پایان سال ایمن سازی می‌شوند.

مهدی میقانی افزود: در مرحله بعدی هم ده دور برگردان دیگر ایمن سازی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او همچنین از اصلاح نقاط پر حادثه جاده‌ای استان با هدف کاهش تصادفات خبر داد و افزود: بر اساس آمار‌ها ۱۲۳ نقطه دارای تصادف و ۴۰ نقطه پر تصادف شناسایی کردیم که نقاط پر تصادف را در یک دوره زمانی ۳ ساله اصلاح می‌کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایمن سازی نقاط حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد