Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:47:28 GMT

حفر چاه‌های جدید حل مشکل قطعی آب

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۳۷۳۶

حفر چاه‌های جدید حل مشکل قطعی آب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یوسف اسماعیلی سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : مشکل قطعی آب شرب شهر کرمانشاه با حفر چاه‌های جدید، وارد کردن چاه‌های قدیمی به مدار و استفاده از چاه‌های در اختیار دیگر سازمان‌ها در تابستان امسال رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : شیوع کرونا در استان کرمانشاه ۲۱ درصد مصرف آب شرب را افزایش داد که باعث قطعی و یا افت فشار آب در برخی از مناطق شهر یک میلیون نفری کرمانشاه شد.

۹۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب شرب داریم

او افزود : نیاز کرمانشاه به آب شرب چهار هزار و ۸۰۰ لیتر بر ثانیه است که بعد از کرونا و افزایش مصرف آب برای مسایل بهداشتی ۹۰۰ لیتر بر ثانیه با کمبود آب شرب مواجه شدیم.

اسماعیلی افزود: در ستاد استانی مبارزه با کرونا مصوب شد ۱۰ حلقه چاه با کمترین فاصله و راحت‌ترین ارتباط سریع با مدار در مناطق مختلف کرمانشاه حفر شود که تا این لحضه عملیات حفر سه چاه به اتمام رسیده است.

حدود ۶۴۰ لیتر بر ثانیه به تولید آب شرب کرمانشاه اضافه می‌شود

او از آغاز عملیات حفر هفت حلقه چاه دیگر در روز‌های آینده خبر داد و ادامه داد: در کمتر از یک ماه آینده سه حلقه چاه حفر شده به مدار آب رسانی وارد و انتظار داریم حدود ۱۲۰ لیتر بر ثانیه به تولید آب شرب کرمانشاه اضافه کند.

معاون شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، منبع اصلی تامین آب شرب کرمانشاه را سد گاوشان دانست و ادامه داد: این سد تا سال ۱۴۰۰ در دسترس ما قرار نمی‌گیرد و به همین دلیل هفته گذشته تاسیسات موجود و چاه‌هایی که خارج از مدار بودند را وارد مدار کردیم و از این طریق هم توانستیم ۴۰۰ لیتر بر ثانیه به تولید آب شرب کرمانشاه اضافه کنیم.

اسماعیلی یکی دیگر از راه‌های تامین کمبود آب شرب کرمانشاه را استفاده از چاه‌های در اختیار سایر ارگان‌ها عنوان کرد و گفت: با موافقت شهرداری کرمانشاه تعدادی از چاه‌های در اختیار آن‌ها ۱۲ ساعت در روز در اختیار ما قرار می‌گیرد و از این طریق هم حدود ۱۲۰ لیتر به مدار آب شرب کرمانشاه اضافه می‌شود تا در تابستان امسال هرچند با افت فشار مواجه خواهیم بود، ولی حداقل شاهد قطع کامل آب نباشیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آب و فاضلاب آب شرب آبرسانی لیتر بر ثانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فشار و استرس جواد نکونام در آخرین ثانیه‌ها و شادی او پس از سوت پایان

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897222

دیگر خبرها

  • ببینید | فشار و استرس جواد نکونام در آخرین ثانیه‌ها و شادی او پس از سوت پایان
  • (ویدئو) تحقیر رژیم صهیونیستی توسط جرج گلوی سیاست‌مدار انگلیسی
  • میزان تولید آب شرب در چهارباغ افزایش می‌یابد
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • این فیلم برنده جایزه فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای شد
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد