Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:34:49 GMT

پخش «زیر پای مادر» به زبان عربی از شبکه الکوثر

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۳۸۱۲

پخش «زیر پای مادر» به زبان عربی از شبکه الکوثر

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» با کارگردانی بهرنگ توفیقی از یکشنبه هشتم تیر ماه ساعت ۱۷:۰۵ به وقت تهران از شبکه الکوثر پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، داستان این سریال قصه مردی میانسال است که با پسرش در شهر مشهد زندگی می کند. همسر این مرد بنا به دلایلی در سال های اول زندگی مشترک ، او و پسرش «خلیل» را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد میانسال که به شغل رستوران‌داری مشغول است آخر هفته ها از رستورانش به زائران امام رضا (ع) غذای نذری می دهد. قبول شدن پسر خلیل در یکی از دانشگاه های تهران و آشنا شدن او با «ستاره» راه ورود «رخساره» را به قصه باز می کند.

با اتمام سریال «فاصله ها» مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» که در شبکه آی فیلم به زبان عربی زبانگردانی و دوبله شده است در برنامه پخش شبکه الکوثر قرار می گیرد.

کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی ، حمیدرضا هدایتی ، علیرضا آرا ، مجید واشقانی ، نوید خداشناس ، مجید نوروزی ، در «زیر پای مادر» با تهیه کنندگی زینب تقوایی نقش آفرینی کرده اند.


«زیر پای مادر» با نویسندگی سعید نعمت الله در ۳۰ قسمت ۵۵ دقیقه ای هر روز از شبکه الکوثر پخش می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زیر پای مادر زیر پای مادر شبکه الکوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسمت‌های جدید «شکرستان» از راه رسید

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه پویانمایی «شکرستان» که همه عناصر آن برگرفته از فرهنگ، آداب و رسوم، ظرفیت‌های هنر ایرانی است به تهیه‌کنندگی سیدمسعود صفوی و کارگردانی هژیر ضیایی  در مرکز پویانمایی صبا تولید شده و به آنتن تلویزیون می‌رسد.

این مجموعه، با سبک قصه‌گویی اصیل ایرانی با استقبال خوبی همراه بوده و تاکنون به زبان‌های عربی، انگلیسی و زبان برخی از کشورهای آسیای جنوب شرقی دوبله شده است.

در سری جدید «شکرستان» محور اصلی حول محور محیط زیست، آب و صرفه‌جویی در مصرف آب است و پایه‌های فیلمنامه بیشتر بر مبنای این موضوع‌ها پی‌ریزی شده است.

مجموعه پویانمایی که یادآور خاطراتی است از صدای مرتضی احمدی که بعدها به شهاب حسینی و سپس به دیگر صداهای ماندگار دوبله رسید. 

این قسمت‌های جدید از امروز ساعت 16:30 از شبکه یک به روی آنتن می‌رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام آزمون بسندگی زبان عربی از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام آزمون بسندگی زبان عربی از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود
  • ۲۵ تا از پرکاربردترین زبان های دنیا: از انگلیسی و عربی تا فارسی و کره‌ای
  • نماهنگ حماسی «الله اکبر» محمود کریمی به مناسبت حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران+ فیلم
  • روز‌های داغ «افعی تهران»؛ مورد توجه مخاطبان و منتقدان!
  • روز‌های داغ «افعی تهران»
  • «شکرستان» به آنتن بازگشت/ پخش از شبکه یک
  • ادعای یک شبکه عربی درباره کشتی توقیف شده
  • سری جدید «شکرستان» در قاب شبکه یک
  • قسمت‌های جدید «شکرستان» از راه رسید