Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امروز شنبه هفتم تیرماه 1399 نماد معاملاتی شرکت بورس انرژی ایران برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و با حضور سید علی حسینی مدیر عامل بورس انرژی و علی صحرایی مدیر عامل بورس تهران بطور نمادین  بازگشایی شد.

نماد معاملاتی "انرژی3" در بخش فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط ،گروه فعالیت های کمکی واسطه گری های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی ،و طبقه فعالیت های مرتبط با اوراق بهادار به عنوان پانصد و سی و نهمین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است گشایش رسمی این نماد معاملاتی در حالی به فردا یکشنبه موکول شد که پس از کشف قیمت در نماد معاملاتی "انرژی3" ،نماد معاملاتی "انرژی1" مربوط به نهادهای مالی بورس انرژی و نماد معاملاتی "انرژی2" مربوط به فعالان بورس انرژی نیز آماده انجام معامله خواهند بود.

بر این اساس بازگشایی این نماد معاملاتی از طریق حراج ناپیوسته با اعمال یک مرحله پیش گشایش شروع و با اجرای حراج ناپیوسته پایان می یابد.

پس از این مرحله در زمان باقی مانده تا پایان جلسه معاملاتی و در دامنه نوسان مجاز روزانه قیمت انجام می شود. قیمت مرجع در دوره حراج پیوسته، قیمت کشف شده از طریق حراج ناپیوسته است. همچنین محدودیت حجمی سفارش‌های وارده به سامانه برای نماد معاملاتی مذکور 000ر100 سهم است.

شایان ذکراست بورس انرژی با نماد «انرژی »  با سرمایه ای بالغ بر 600 میلیون سهم در بورس تهران گشایش نماد شد و با ورود آن تعداد شرکت های پذیرفته شده  فعال در بورس اوراق بهادار به 336 شرکت رسیده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انرژی ایران بازنشستگی بورس تهران سرمایه نماد معاملاتی اوراق بهادار بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۰۸ واحدی قرار گرفت و برای سومین بار در هفته جاری در مدار نزولی، قرار گرفت.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با کاهش ۲ هزار و ۸۳۳ واحدی در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۱۶۶ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۶ همت و ۳۱۸ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۱۴ هزار و ۳۷۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد و فملی، بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های شستا، فارس، وبملت، وامید و شبندر بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۱۰۵ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۶۰۳ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۶۲۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۸۹ هزار و ۱۹۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، مارون، شگویا، زاگرس، وسپهر، خاور و آریان بیشترین تاثیر بر افت شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • رشد ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی