Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صارم رضایی روز شنبه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه سالانه تعداد زیادی از هموطنانمان بر اثر غرق شدگی جان خودشان را از دست می‌دهند، از مردم خواهش می‌کنیم نکات ایمنی را در خصوص شنا کردن در بستر رودخانه‌ها رعایت کنند.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم از شوخی کردن در هنگان شنا جداً خودداری کنند، قبل از ورود به آب از وضعیت عمق آب و دمای آب اطلاعات کاملی داشته باشند زیرا تعداد زیادی از عزیزان هم استانی بر اثر سردی آب و یا شیرجه زدن در آب‌هایی که سنگلاخ بوده غرق شده اند؛ همچنین آشنایی کامل با فنون شنا داشته باشند و به علائم ایمنی و تابلوهای هشدار دهنده در کنار رودخانه‌ها حتماً توجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۹ غرقی در استان داشته ایم که ۲۲ نفر آنها فوت شدند، خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال ۹۸ تعداد ۱۶ نفر غرقی داشتیم که ۱۳ نفر آنها فوت شدند و این آمار در سه ماهه نخست سال جاری به ۹ نفر غرقی و ۷ نفر فوتی رسیده است.

رضایی یادآور شد: در صورت بروز هر نوع حادثه‌ای عزیزان هم استانی می‌توانند با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان لرستان تماس حاصل کنند و مطمئن باشید همکاران ما بلافاصله در محل حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 4959640

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان غرق شدگی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان ایلام خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 انا لله و انا الیه راجعون 

 

چهره خدوم، مومن، متعهد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرحوم آقای دکتر پرویز داوودی پس از سال‌ها خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های گوناگون، به زیارت حضرت باریتعالی نائل شد. 

 

درگذشت این انسان فرهیخته، صدیق و پرتلاش را به جامعه دانشگاهی کشور و بعموم همکاران، علاقمندان و دست پروردگان و مصیبت دیدگان و علی الخصوص به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه قادر متعال برای آن فقید سعید، غفران و آمرزش و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

 

محسن رضایی

 

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی
  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود