Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۷ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷ فقره سرقت اموال داخل خودرو در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی‌ها تاکنون به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا به شهروندان، توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: دستگیری سارقان موتورسیکلت در گلوگاه / توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه

دستگیری قاچاقچی چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های این شهرستان توسط یک قاچاقچی محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: با حضور ماموران در منطقه متهم در حین حمل چوب‌های جنگلی با یک خودروی وانت نیسان دستگیر شد.

او افزود: در بازرسی از خودروی متهم ۲ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف و به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با بیان اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی و ناهنجاری‌های اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که به مدت ۲۴ ساعت گذشته به اجرا در آمد، ماموران با انجام اقدلامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری، از کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر و قرص‌های روانگردان در این طرح خبر داد و گفت: در این راستا متهمان نیز دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او از اجرای طرح جلوگیری از خودرو‌ها و موتورسلت‌های فاقد مدارک و متخلف در این طرح نیز خبر داد و افزود: در این طرح ۳۶ موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان اینکه اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در اولویت کار پلیس قرار دارد و به صورت مستمر اجرا می‌شود، گفت: در این طرح با خاطیان به طور جدی برخورد خواهد شد.

کشف ۵ کیلوگرم تریاک در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت باند ۳ نفره قاچاق مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ شاه نظری از کشف ۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزل و خودروی متهمان خبر داد و گفت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با بیان اینکه سوداگران مرگ همواره با قصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف ۱۶ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۷ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۶ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۶۳ موتور سیکلت و ۲۳ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در راستای مقابله با سودجویان منابع طبیعی، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران با انجام عملیات ایست و بازرسی در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان متهم را در حین حمل چوب با یک خودروی نیسان دستگیر و خودروی وی را متوقف کردند.

سرهنگ اکبری گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک تن و ۵۰۰ کیلو چوب قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت: نیروی انتظامی جهت حفاظت از منابع ملی قاطعانه با قاچاق چوب وفرآورده‌های جنگلی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مازندران حادثه رانندگی دستگیری سارق فرمانده انتظامی شهرستان ارتقاء امنیت اجتماعی چوب جنگلی قاچاق موفق به شناسایی پس از هماهنگی ماموران پلیس فقره سرقت مواد مخدر شاه نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد