Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری امارات، امارات متحده عربی هواپیمایی حامل ۱۶ تن از کمک‌های پزشکی فوری را به منظور مقابله با ویروس جدید کرونا موسوم به «کووید-۱۹» به ایران فرستاد که قرار است مورد استفاده ۱۶ هزار نفر فعال در کادر درمان به منظور تقویت تلاشهایشان برای مهار این ویروس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری امارات متحده عربی امروز شنبه با گزارش این خبر اعلام کرد این، چهارمین هواپیمایی است که امارات از ماه مارس تا کنون به ایران فرستاده است. در تاریخ ۱۶ مارس این کشور دو هواپیمای حامل بیش از ۳۳ تن کمک‌های پزشکی را به ایران فرستاده بود؛ همچنانکه در تاریخ سوم مارس، هوایپای دیگری حامل ۷.۶ تن کمک‌های پزشکی را با کمک سازمان جهانی بهداشت ارسال کرده بود.

از سوی دیگر، «سیف الزعابی» سفیر امارات متحده عربی در ایران در سخنانی گفت: تلاش‌های امارات در ارسال شماری از هواپیما‌های پزشکی امدادی به منظور کمک به بخش پزشکی ایران، نمایانگر اصل شیوه بشردوستانه و روح تسامح و همبستگی است که در سیاست امارات وجود دارد و دولت و مردم این کشور در کنار مردم و دولت‌های دیگر در زمان‌های سخت ایستاده اند و پشتیبانی از آن‌ها و نجات جانشان مشغول هستند.

سفیر امارات متحده عربی همچنین اعلام کرد کشورش امید دارد که این امداد‌های پزشکی به تقویت توانایی کادر پزشکی و پرستاری ایران کمک کرده و اقدامات حمایتی و پیشگیرانه را برای آن‌ها فراهم سازد.

گفتنی است تا کنون بیش از ۹ میلیون و ۹۳۵ هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند؛ همچنانکه بیش از ۴۹۷ هزار نفر در جهان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امارات متحده عربی ویروس کرونا شیوع کرونا امارات متحده عربی کمک های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولو،رهبران عمان و امارات متحده عربی با انتشار بیانیه‌ای، خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل و کاهش تنش در منطقه شدند.

این بیانیه پس از دیدار هیثم بن طارق، سلطان عمان از ابوظبی و دیدار وی با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی منتشر شده و روابط دو جانبه، تحولات جهانی و منطقه‌ای محور دیدار بن طارق و آل نهیان عنوان شده است.

در این بیانیه همچنین با تاکید بر اهمیت افزایش همگرایی منطقه‌ای میان کشور‌های همسایه به منظور تقویت اعتماد و ثبات و همچنین اشاره به افزایش تنش‌ها میان تهران و تل‌آویو، تصریح شده است: بن طارق و آل نهیان خواستار خویشتن‌داری طرف‌های درگیر به منظور دور نگه داشتن منطقه و شهروندان از خطرات ناشی از افزایش تنش هستند.


دیگر خبرها

  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • ◄ افزایش حجم تجارت ایران با 15 کشور همسایه در سال 1402