Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:47:27 GMT

ایرلاین ها به سمت رامسر آمدند/رفاه مردم کم شده است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۴۶۲۷

ایرلاین ها به سمت رامسر آمدند/رفاه مردم کم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، شمس الدین حسینی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر با بیان اینکه در شرایط کرونا روزهای سختی بر مردم گذشت و کادر بهداشت و درمان و دستگاه‌های مختلف پای کار بودند گفت: مردم شریف در شرایط سخت پای صندوق‌های رأی آمدند و سلامت انتخابات مهم‌تر از نتیجه آن است.

وی بهره برداری از باند جدید فرودگاه و صعود تیم هورسان به لیگ برتر را دو اتفاق خوب دانست و افزود: صعود تیم والیبال هورسان به لیگ برتر افتخار بزرگی است و باید نسبت به حفظ این تیم در لیگ برتر تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر در ۱۰ سال گذشته جز و اولین کارهایی بود که در دوران وزارت پیگیری کردم و تخریب ویلاهای ریاست جمهوری بخش مهمی از توسعه فرودگاه بود که عملیاتی شد.

وی با اشاره به اینکه رامسر شهری بزرگ بوده و مردان و زنان بزرگی در خود پرورش داده است گفت: توسعه باند جدید فرودگاه رامسر سبب شد از هواپیماهای متوسط میزبانی کنیم و باید تعداد ایرلاین‌های بیشتری وارد فرودگاه رامسر شده و مجوز پروازهای بین المللی فراهم شود.

حسینی تصریح کرد: فرودگاه سرمایه‌ای است که با آن باید بتوانیم منابع جدیدی اخذ کنیم تا به سرمایه ما بیافزاید.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم اولین مجلس چهره دوم انقلاب اسلامی است افزود: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری برنامه ریزی اجمالی برای آینده کشور است که پنج گام انقلاب اسلامی استقرار نظام حکومت و دولت اسلامی استقرار جامعه اسلامی و ظهور تمدن اسلامی باید در آن نهادینه شود.

حسینی با تاکید بر اینکه ایمان و آرمان برنامه ریزی و تلاش کنیم گفت: اولویت گذاری علم، معنویت، اخلاق و اقتصاد در سرلوحه گام دوم انقلاب است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مجلس نهاد اجرایی نیست بلکه نهاد نظارتی بوده و تلاش می‌کنیم شرمنده مردم نشویم.

حسینی گفت: بالا رفتن تورم در سال‌های اخیر و توزیع درآمد ناعادلانه نشان این است که رفاه اجتماعی در مردم کمرنگ شده است و نیازمند ترمیم رفاه اجتماعی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش مضاعف سبب غلبه بر مشکلات خواهد شد افزود: حوزه زیر بنایی راه، گاز و آب در دستور کار است که باید برنامه ریزی تخصصی در این زمینه انجام شود.

حسینی خطاب به مدیران شهرستان رامسر گفت: هیچ پیش قضاوتی ندارم اما انتظار دارم ارزیابی و برنامه صریح داشته باشند تا عملکردشان نظارت شود.

وی افزود: توسعه امور فرهنگی و اجتماعی سبب ایجاد نشاط و امید خواهد شد و در کنار آن محور اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4959735

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب سید شمس الدین حسینی مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان ایلام خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی و هیئت همراه همزمان با اولین روز این هفته به همراه دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان این وزارتخانه، مدیران، روسا و کارکنان سازمان‌های تابعه، جمعی از کارگران، کارفرمایان و جامعه کار و تولید با حضور در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب و قرائت فاتحه و نثار تاج گل با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.  

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در حاشیه این مراسم به نقش کارگران در تحقق اهداف شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره کرد و گفت: بدون شک کارگران به عنوان ستون فقرات حوزه تولید، یکی از ارکان اساسی در تحقق اهداف شعار سال محسوب می‌شوند. 

وی افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه دستیابی به خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات، کاهش وابستگی اقتصادی و گسترش محسوس مبادلات تجاری و اقتصادی سرآمد و توفیقات بسیار ارزشمندی در بخش‌های گوناگون اقتصادی و تولیدی حاصل شده است.

دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: اقتدار در عرصه اقتصادی کشور مدیون جامعه کارگری و بخش عمده‌ای از مسئولیت تحقق شعار سال که ناظر بر جهش تولید است، بر دوش کارگران سختکوش کشورمان قرار دارد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه بانک رفاه کارگران همواره سعی داشته به سهم خود حامی تولید ملی و کارگران ایران اسلامی باشد، تاکید کرد: حمایت‌های این بانک از حوزه تولید در سال‌های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار و به عنوان بانک مزین به نام "کارگران" عزیز، اقدامات و خدمات گسترده‌ای در راستای حمایت از واحدهای تولیدی کشور داشته است.  

 

وی انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) را به عنوان یکی از خدمات کلیدی و ارزشمند این بانک در راستای حمایت از تولید ملی برشمرد و گفت: این اوراق با هدایت نقدینگی عمومی کشور به سمت واحدهای تولیدی ضمن کاهش نرخ تورم، بستر پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای این واحدها را فراهم می‌کند. 

دکتر للـه‌گانی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر این اوراق به منظور تامین مالی واحدهای تولیدی متقاضی، از سوی بانک رفاه کارگران منتشر و علاقه‌مندان به خرید نیز می‌توانند برای این منظور به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان