Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست بازگشایی تالارها و سالن های پذیرایی با حضور مسئولین دستگاه های سازمان صمت، بهداشت، نظارت بر اماکن عمومی، اعضای هیات مدیره اتحادیه و مدیران تالارهای پذیرایی برگزار شد.

به گزارش برنا از قزوین؛ علی اکبر کبیری معاون سازمان صمت استان در این نشست از رعایت حق مصرف کننده گفت و ادامه داد: دریافت مبلغ ورودی برای تمامی مجالس در ایام کرونا غیر قانونی است و با مدیران متخلف برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ناهید یزدی معاون فنی مرکز بهداشت استان هم در این نشست با بیان اینکه قزوین در وضعیت زرد قرار دارد از مدیران تالارها و سالن های پذیرایی خواست تا تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت و نسبت به پذیرش میهمانان مجالس بر اساس 50 درصد ظرفیت اقدام نمایند.

سرهنگ امیر عباس مجد آرا رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیز با بیان اینکه در این ایام 4 تالار به دلیل عدم رعایت پروتکل ها پلمب شده اند گفت: مدیران تالارها و مردم می توانند با معرفی باغ تالارهای بدون مجوز از شیوع کرونا جلوگیری کنند

مجدآرا افزود: در صورت برگزاری مراسمات، تالارها موظف هستند از اداره نظارت بر اماکن عمومی و اتحادیه مجوز برگزاری کسب کنند و در صورت نداشتن مجوز با مدیران متخلف در ایام فعالیت تالارها برخورد می شود.

رضا عسگری رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی ها، تالارهای پذیرایی و رسته های وابسته هم از تشکیل گروهی بارزسی متشکل از اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، اداره نظارت بر اماکن عمومی و اتحادیه خبر داد و گفت: طی امروز و فردا به تمامی تالارهای دارای مجوز سرکشی و موارد بهداشتی را بررسی می کنیم

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلمپ پروتکل بهداشتی بازگشایی تالارها نظارت بر اماکن نظارت بر اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا از مرز ۴۰۰ هزار مجوز عبور کرد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان