Web Analytics Made Easy - Statcounter

رپورتاژ تبلیغی / قیمت تلویزیون های اورجینال را باید در بازارهای مرزی به خصوص بازار مرزی بانه جستجو کرد.

قیمت تلویزیون های اورجینال را باید در بازارهای مرزی به خصوص بازار مرزی بانه جستجو کرد. قیمت لوازم خانگی بازار بانه با توجه به افزایش نرخ ارز دچار تغییر و تحولات جدیدی شده است. تلویزیون بانه یکی از پرفروش ترین محصولات این شهر تجاری به شمار می آید و حجم زیادی از نیاز کشور را تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش صفحه قیمت گذاری تلویزیون بانه در وبسایت "بانه سیتی" هم اکنون با مبلغی بین 8 الی 12 میلیون تومان می توان صاحب یک تلویزیون 49 اینچ شد. همچنین تلویزیون های 55 اینچ بازه قیمت گسترده تری دارند و بین 11 الی 18 میلیون تومان به فروش می رسند. البته برخی مدل های خاص و لوکس مانند تلویزیون ال جی 55C9 با قیمت حدود 25 میلیون تومان در بازار عرضه می شود.

 قیمت تلویزیون های 65 اینچ به بالا چقدر است؟

تلویزیون های 65 اینچ بر حسب برند و ویژگی های هوشمند هر مدل از 18 تا 30 میلیون تومان قیمت خورده اند. برای مثال تلویزیون 65TU8000 تولید سال 2020 ال جی با قیمتی بالغ بر 24 میلیون تومان به فروش می رسد.  اگر به دنبال سایزهای خاص و ویژه باشید، تلویزیون های 70، 75، 77 و 85 اینچی نیز در بازار موجود است. برای مثال تلویزیون سامسونگ 82 اینچ مدل Q60R82 حدود 62 میلیون تومان قیمت دارد.

برای آگاهی از قیمت به روز لوازم خانگی در بانه به خصوص تلویزیون با کارشناسان فروشگاه بانه سیتی به شماره (09187844373 | 09187844383 - محمدی) تماس حاصل فرمایید.

منبع خبر: دنیای اقتصاد

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قیمت تلویزیون میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، با این وجود و پس از گذشت چندین سال هنوز شرایط برای تولید و سرمایه گذاری فراهم نیست.

فرماندار شهرستان بانه با توجه به لزوم بکارگیری زمین‌های صنعتی و جلوگیری از بلا استفاده شدن آنها گفت: با توجه به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی کاستی‌ها برای سرمایه گذاران و شرکت‌های صنعتی مرتفع می‌شود.

درویشی در ادامه و با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: بدون شک استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بانه می‌تواند گامی در راستای به سرانجام رساندن این مهم باشد و بدن شک هدف به سر انجام رساندن عملیات اجرایی و ایجاد واحد‌های تولیدی با تعامل با کسانیست که زمین به آنها واگذار شدا است و این مهم با تعامل طرفین قرار داد محقق خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی بانه در ۸۵ هکتار و در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن در ۳۵ هکتار از لحاظ عملیات زیرساختی کاملا تکمیل شده است و فاز دوم با مساحت ۵۰ هکتار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • ۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد