Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:54:37 GMT

رامسر در بحران های طبیعی آسیب پذیر است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۴۸۷۶

رامسر در بحران های طبیعی آسیب پذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مجری انجام کارها باشند، گفت: فرمانداری دستگاه نظارتی و هماهنگ کننده بوده و مطالبه صداهای مردم و انعکاس به دستگاه‌های اجرایی از وظایف ماست.

وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس نقش بزرگی در مطالبه گری و نظارت دارد، تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی شهرستان رامسر انتظار دارم از فرصت خدمتگذاری به مردم استفاده کنند تا مشکلات حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه همراهی و تعامل در رأس کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد خاطر نشان کرد: در سیاست‌ها و برنامه‌ها نگاه متوازن به جای جای شهرستان رامسر داریم و همگرایی سبب توسعه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر با بیان اینکه کمک مسئولان و نقش آفرینی مردم سبب توسعه و پیشرفت خواهد شد، گفت: در بحران‌های طبیعی مانند رانش، لغزش، سیل آسیب پذیر هستیم و برای کاهش آن باید آمادگی داشته باشیم.

وی افزود: در شرایط خاص از لحاظ اعتباری و معیشتی قرار داریم و باید امید را در دل مردم زنده نگه داریم و رفع موانع جهت رونق تولید عملیاتی شود.

مجتبی رضوانی شهردار کتالم و ساداتشهر نیز تصریح کرد: این شهر دو هزار و ۴۰۰ هکتار وسعت شهر دارد و ۷۰۰ هکتار حریم آن است.

رضوانی بودجه شهرداری کتالم و ساداتشهر در سال ۹۸ را ۱۷.۵ میلیارد تومان و در سال جاری ۲۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این رقم ۲۵ درصد نسبت به بودجه سال گذشته افزایش درآمد داشته است.

وی برنامه‌های شهرداری کتالم و ساداتشهر در سال جاری را برنامه ریزی و ریل گذاری جهت تغییر چهره شهر عنوان کرد و افزود: احداث میادین، پیاده رو سازی، تغییر مبلمان داخلی شهر و بازگشایی خیابان ۲۰ متری و فرعی در دستور کار قرار دارد.

وی راهکار رفع مشکل ترافیک رامسر را احداث کنار گذر ساحلی دانست و گفت: کارهای مطالعاتی در این زمینه انجام شده و باید به سرانجام برسد.

کد خبر 4959758

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد آزاد فرمانداری رامسر سیل ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان ایلام خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بهمن سام خانیان، دربازدید از از جایگاه زباله کلاکولی در جنگل اشکته چال رامسر از زحمات و ابتکارات شهردار وسایر عوامل تقدیر وتشکر کرد، اما آن را کافی ندانسته و با تاکید بر تسریع در اتمام عملیات خاطر نشان کرد مرتب فرآیند عملیات را رصد نموده و بعد اتمام مواعد و زمان اعلامی عذری بر عدم انجام نخواهد پذیرفت.

در این بازدید شهردار رامسر توضیحات مبسوطی در خصوص فرآیند تصفیه شیرابه ومراحل پیش تصفیه و ایجاد جاده فرعی، نصب کانال و روند ورود و خروج شیرابه پس از پیش تصفیه به دستگاه تصفیه ارائه داد و مقرر شد پس از آزمایشات مراحل خلوص اولیه تصفیه، مراحل تایید و جاگذاری و نصب دستگاه تصفیه انجام شود وحداکثر زمان اتمام این پروسه را تا ۵ ماه دیگر اعلام کرد.

امینی شاد در قسمت تفکیک زباله بیان داشت: با شرکت دانش بنیان در حال مراحل نهایی اتمام قراداد هستیم که برای اولین بار در ایران صورت می‌گیرد که با نصب این دستگاه و راه اندازی آن از زباله موجود بنزین و... تولید خواهد شد و فرآیند تنظیم قرارداد را نهایتا تا دو ماه دیگر اعلام کرد.

دادستان رامسر  با همراهی علی امینی شاد شهردار، باهری رییس منابع طبیعی و نیاستی رییس محیط زیست رامسر از سایت زباله کلاکولی در جنگل اشکته چال رامسر بازدید کرد.

گفتنی است، زباله بعنوان بزرگترین چالش محیط زیست در استان مازندران بوده که نیازمند نگاه ویژه دولت در تخصیص اعتبارات جهت احداث زباله سوز و نجات طبیعت و بشر از مخاطرات زیست محیطی است.

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر