Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز_ ایلیا تاری وردی؛ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

مشاور سعادتمند انتخاب شد

سال 90 و در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی در استقلال حضور یک بازیکن در تمرینات و عقد قرارداد او سر و صدای زیادی به راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی به اسم سیدحسین علوی که به عنوان سهمیه زیر 23 سال عضو استقلال شد. در آن مقطع برنامه نود روی این بازیکن زوم شد و کار به جایی رسید که او نیز اعلام کرد به سفارش یکی از نمایندگان مجلس به باشگاه معرفی شده ولی هیچ اجبار و دستوری برای عقد قراردادش نبوده است.
حالا اما با گذشت نزدیک به 10 سال از آن جنجال بزرگ این بازیکن در قالب مشاور به استقلال برگشته است. امروز باشگاه استقلال خبر داده که با حکم احمد سعادتمند سیدحسین علوی به عنوان مشاور فرهنگی باشگاه استقلال منصوب شده و کارش را از امروز آغاز خواهد کرد.
گفتنی است؛ پیش از این پست مشاور فرهنگی استقلال در اختیار حجت الاسلام مالک بود.


روشن: بازداشت حاجیلو، حیثیت فوتبال را از بین می برد

حسن روشن درباره بازداشت اصغر حاجیلو، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به دلیل شکایت جواد نکونام، اظهار داشت: به طور حتم حاجیلو دلیلی برای صحبت‌هایش داشته است. اگر واقعا دلیلی داشته، باید سفت و سخت بایستد و حقش را بگیرد. متأسفانه حرمت‌ها از بین رفته است. در زمان ما یک مورد شکایت پیدا نمی‌شد و حتی الان که پیرمرد شده‌ایم، احترام یکدیگر را حفظ می‌کنیم.

«خدا کند حاجیلو برای حرف‌هایش دلایل خاصی داشته باشد.» وی با بیان این جمله افزود: شاکی خودم، مدیرعامل سابق استقلال بود که در جعل اسناد آکادمی استقلال 5 سال محروم شد، اما به خاطر اینکه از کلمه اختاپوس علیه او استفاده کردم، گفتند باید شلاق بخوری؛ اگر چه حکم من تعلیقی بود. از نکونام بعید بود که چنین کاری کند. شاید برخورد و صحبت‌ها طوری بوده که او را وادار به شکایت کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با بازداشت حاجیلو، حیثیت فوتبال ایران از بین می‌رود. شاید در گذشته زمانی که در تیم ملی به عنوان سرپرست و بازیکن بودند، با هم مشکلاتی داشتند، اما شکایت کار درستی نبود.


حمایت مدیرعامل از مجیدی؛ دشمنان منتظرند

بعد از دیدار استقلال وفولاد و شکست آبی ها شایعاتی درباره دلخوری مسئولان استقلال از فرهاد مجیدی مطرح شد و گفته می‌شد که جایگاه او روی نیمکت سست شده اما احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال این شایعات را تکذیب کرد.
سعادتمند در این باره گفت:‌«با همه توان مدیریتی‌ام از بازیکنان و کادر فنی حمایت می‌کنم. متاسفانه دشمنان استقلال که از هر فرصتی برای لطمه زدن به آرامش و همدلی این تیم استفاده می‌کنند، بعد از بازی با فولاد دست به انتشار شایعاتی منفی نمودند که این موضوع را قویا تکذیب کنم.»
وی افزود: «من با تمام وجود از کادرفنی استقلال و بازیکنان با تعصب این تیم حمایت می‌کنم. هنوز چیزی تمام نشده و درست است که کار در لیگ برتر سخت‌تر شده ولی فراموش نکنیم ما دو جام دیگر یعنی حذفی و آسیایی را هم در پیش داریم و ایجاد جو منفی ناشی از انتشار شایعات، نه تنها مانع از موفقیت ما در لیگ، بلکه مانع از موفقیت ما در دو جام دیگر هم می‌شود.»
مدیرعامل استقلال در پایان اضافه کرد: «مجموعه تیم استقلال، مجموعه‌ای متحد است که با قدرت به آینده نگاه می‌کند و حمایت هواداران از این تیم، اتحاد درونی باشگاه را هم تقویت می‌کند. از حامیان و صاحبان اصلی باشگاه که همانا هواداران عزیز هستند، می‌خواهم بیش از گذشته از تیم خودشان حمایت کنند و ایمان داشته باشند با همه وجود تلاش خواهیم کرد در یک تیم منسجم، تمامی مشکلات را برطرف نماییم.»


جانشین دژاگه مشخص شد

تراکتور فردا اولین بازی رسمی خود بعد از کرونا را در مقابل نساجی مازندران برگزار خواهد کرد.
یکی از غایبان تیم تراکتور، اشکان دژاگه است. بازیکنی که در دو فصل اخیر به عنوان هافبک راست عملکرد خوبی در این تیم داشت و به مهره ای کلیدی در جمع سرخپوشان آذربایجان تبدیل شده بود اما حالا با غیبت او نیز تراکتوری ها نگرانی خاصی ندارند و ساکت الهامی سمت راست خط هافبک را به بازیکنی جوان و باانگیزه خواهد سپرد.
مهدی تیکدری نژاد که سه هفته بعد شمع 23 سالگی را فوت خواهد کرد، در این مسابقه حساس احتمالا هافبک راست تراکتور خواهد بود و بعد از یک سال به پست تخصصی بازخواهد گشت. او در دوره مصطفی دنیزلی دفاع راست بود و در پست غیرتخصصی و اولین سال فوتبال خود درخشش فوق العاده ای را به نمایش گذاشت و حالا باتوجه به تکنیک خود امیدوار است که نمایش های بهتری را نیز در پست اصلی اش ارائه کند.


غیبت ۳ بازیکن پیکان مقابل پرسپولیس

میلاد شیخ سلیمانی، جلال الدین علیمحمدی و مهران موسوی، سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در جدال حساس مقابل پرسپولیس نخواهند بود تا عبدالله ویسی با چالش بزرگی مواجه شود.

مهران موسوی، کاپیتان اول پیکان و مدافع تاثیرگذار این تیم که در این فصل دو گل نیز به ثمر رسانده در کنار شیخ سلیمانی دیگر مدافع این تیم دیدار این هفته را از دست داده اند و جلال الدین علیمحمدی هم که نقش پررنگی در خط میانی پیکانی‌ها داشته، این بازی را از دست داده است.

دیدر دو تیم پرسپولیس و پیکان فردا در استادیوم شهدای شهر قدس و از ساعت 21 با قضاوت زاهدی فر برگزار خواهد شد.


ورزشگاه امام رضا آماده میزبانی

در حالی که شنیده می شد میزبانی بازی های لیگ برتر فوتبال به دلیل وضعیت شیوع کرونا در مشهد ممکن نیست اما چنین چیزی صحت ندارد.
طی روزهای گذشته تربیت بدنی آستان قدس رضوی با همکاری باشگاه شهرخودرو تمهیدات لازم جهت برگزاری دیدار این تیم با ذوب آهن اصفهان را در ورزشگاه امام رضای مشهد فراهم کرده اند تا به نظر دیگر مشکلی از نظر میزبانی در مشهد وجود نداشته باشد.
علیرضا تاج فیروز مدیر تربیت بدنی آستان قدس در این باره گفت: توتل ضدعفونی تعبیه شده و در ورزشگاه مستقر شده است. ضمن آنکه رختکن ها و سایر مراکز تردد در استادیوم ضدعفونی و پلمپ شده اند.
همچنین نصب صندلی های نیمکت در ورزشگاه با فاصله اجتماعی مناسب و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.
دیدار دو تیم شهرخودرو و ذوب آهن یکشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام رضا و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.


شجاع در خطر، یحیی مراقب باشد

شجاع خلیل زاده جزو بازیکنانی است که طی فصول اخیر معمولا در صف اول اعتراض به داوران قرار داشته و از این حیث محرومیت و کارت‌های زیادی را متوجه خود کرده است. اتفاقی که باعث شده تا اکنون کادرفنی به دنبال توجیه و تذکر جدی به این بازیکن برای کنترل رفتارش در دیدارهای آتی و خصوصا جدال با پیکان باشد.

خلیل زاده که بارها مدعی شده بود قصد دارد از این رفتار دست بردارد و روی اعصاب خود در جریان بازی کنترل بیشتری داشته باشد، اما در این راه معمولا ناکام بوده است. با این حال اتفاقات بازی فولاد خوزستان و استقلال که با اخراج دو بازیکن آبی‌ها همراه شده و فضای مجازی را به شدت ملتهب کرده، این نگرانی را در پرسپولیس شکل داده که کمیته داوران برای اثبات بی طرفی خود به دنبال برخورد قاطع با بازیکنان این تیم نیز باشد. در این ماجرا مسلما شجاع خلیل زاده در تیررس داوران قرار دارد تا در صورت تکرار رفتار خود و اعتراض به داور با کارت مواجه شود و در این راستا دستورات لازم و تذکر به این بازیکن داده شده تا در جدال با پیکان بیشتر مراقب رفتار خود باشد.


محمد انصاری از سرپرست پرسپولیس دلخور است

محمد انصاری، مدافع چپ پرسپولیس که در شروع دوباره تمرینات این تیم با آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد، هفته گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و زیر نظر دکتر کیهانی بار دیگر رباط خود را عمل کرد.

با این حال اتفاقات رخ داده در بیمارستان باعث ناراحتی شدید این مدافع شده بود. در حالی که قرار بود باشگاه پرسپولیس مقدمات پرداخت هزینه جراحی را متقبل شود، این اقدام خیلی دیر و با تاخیر صورت گرفت تا این بازیکن در زمان حضور در بیمارستان با مشکل مواجه شود. در نهایت بعد از چندین ساعت تاخیر، رضا یلوه، مدیر اقتصادی این باشگاه این موضوع را حل کرد. اما انتشار تصاویری از حضور سرپرست باشگاه بر بالین محمد انصاری در حالیکه با توجه به شیوع کرونا نسبت به رعایت پروتکل بهداشتی نیز خودداری کرده بود و بدون ماسک حاضر شده بود، اکنون با اعلام خبر مبنی بر مثبت شدن تست کرونایش باعث نگرانی دیگری از سوی محمد انصاری شده است. این در حالیست که گفته می‌شود رضا یلوه نیز پیش از این نتیجه تست کرونایش مثبت اعلام شده بود.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال احمد سعادتمند حسن روشن اصغر حاجیلو فرهاد مجیدی جواد نکونام فولاد تراکتور دژاگه پیکان پرسپولیس شهرخودرو شجاع خلیل زاده یحیی گل محمدی محمد انصاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال احمد سعادتمند حسن روشن اصغر حاجیلو فرهاد مجیدی جواد نکونام فولاد تراکتور دژاگه پیکان پرسپولیس شهرخودرو شجاع خلیل زاده یحیی گل محمدی محمد انصاری فوتبال ایران محمد انصاری خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دیروز العربی بر الشارجه امارات در دیدار سوپرجام قطر و امارات، اولین پیروزی قطری‌ها در تاریخ رویارویی‌های مستقیم بین دو تیم به حساب می‌آید.

این چهارمین دیداری است که دو تیم را از نظر تاریخی با یکدیگر برگزار می‌کنند. دو تیم قبلاً در سه نوبت و در یک تورنمنت به مصاف هم رفته‌اند که اولین دیدار آن در سال 1995 بود و الشارجه با یک گل پیروز شد.

دیدار دوم در سال 1999 با تساوی 2-2 به پایان رسید در حالی که دیدار سوم در همین مسابقات در سال 2006 با نتیجه 2-1 به سود الشارجه به پایان رسید.

العربی با هدایت یونس علی سرمربی خود موفق شد اولین عنوان خارجی تاریخ خود را کسب کند و قهرمان سوپرجام 800 هزار دلار و نایب قهرمان 400 هزار دلار دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • تکلیف سید حسین حسینی مشخص شد!
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت