Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برای گرامیداشت یاد و خاطره یکی دیگر از کارگران تازه درگذشته کارخانه ماشین سازی تبریز در شهر سردرود به دیدار خانواده مرحوم بالازاده رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم با حضور در منزل مرحوم ابوالفضل بالازاده ضمن قرائت فاتحه با اعضای خانواده وی، گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز در این دیدار در جریان زندگی این خانواده هم قرار گرفت و با آرزوی غفران و رحمت واسعه به روح مرحوم بالازاده از مسئولان کارخانه ماشین سازی تبریز خواست برای رسیدگی به امور این خانواده در کنار آنها باشند.

مرحوم بالازاده کارگر شرکت ماشین سازی تبریز به همراه ۲ تن از کارگران؛ بیستم خرداد ماه امسال برای باز کردن دریچه‌های هوا وارد کانال فاضلاب کارخانه شده بود که متاسفانه هر سه نفر آنها دچار گازگرفتگی شدند و جان باختند.

 

انتهای پیام/60027

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده تبریز آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز سردرود خبرگزاری فارس فارس تبریز کارخانه ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • کارگران از ارکان اصلی جهش تولید هستند
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند