Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶ دفتر تشکل دانشجویی در نامه‌ای به نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی از آنان خواستند تا از کارخانه هپکو و دیگر صنایع استان مرکزی بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۶ تشکل دانشجویی در نامه‌ای به نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی از آنان خواستند تا از کارخانه هپکو و دیگر صنایع استان مرکزی بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است:

همانطور که مستحضر هستید امسال و سال گذشته، بحث تولید مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری و همچنین متخصصین اقتصادی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور بوده است.

شهر اراک با وجو صنایعی با ظرفیت بالا و زیرساخت قوی، در بحث تولید با مشکلات فراوانی روبه رو است. همانطور که می‌دانید بسیاری از این مشکلات، حاصل واگذاری‌های ناصحیح و نحوه نادرست اجرای اصل خصوصی سازی بوده است.

با توجه به وضع نامناسب صنایع استان به ویژه شرکت هپکو و موقعیت حساس فعلی آن و بحث نحوه واگذاری شرکت، از طرف جمعی از دانشجویان استان از شما انتظار داریم تا طبق درخواستی که جمعی از کارگران شرکت هپکو مبنی بر دعوت از نمایندگان مجلس به شهر اراک و بازدید نزدیک از کارخانه هپکو از حضرت عالی داشتند، به این درخواست لبیک گفته و گام مهمی را در جهت واگذاری و رفع مشکلات صنایع استان بردارید.

بازدید نمایندگان مجلس از کارخانه هپکو و صنایع استان و شنیدن نظرات کارشناسی قطعا منجر به آگاهی و اشراف هرچه بیشتر نمایندگان محترم و موضع گیری دقیق‌تر در این امر خواهد شد.
ما نیز با استفاده از ظرفیت دانشجویی و همچنین ظرفیت اساتید فعال در حوزه صنعت و استفاده از نظرات کارشناسی ایشان، همکاری خویش را اعلام می‌دایم.

امیدواریم با پیشگامی شما در این امر، توفیق در برداشتن گامی در راستای رونق و جهتش تولید حاصل شود.

این نامه را مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک، مسئول بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد اراک، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) امضا کرده اند.

گفتنی است، پیش از این نیز جمعی از کارگران هپکو در نامه‌ای به نمایندگان اراک در مجلس شورای اسلامی، از آنان برای حضور در این کارخانه دعوت کرده بودند.   بیشتر بخوانید: نمایندگان مجلس با بازدید از هپکو در جریان مسائل این شرکت قرار گیرند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرونده هپکو بسیج دانشجویی دانشگاه اراک مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی کار هپکو اراک در مجلس شورای اسلامی کارخانه هپکو صنایع استان مسئول بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را رفع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز - سه شنبه چهارم اردیبهشت - مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نمایندگان ایرادات شورای نگهبان به این طرح را رفع کردند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس در جریان بررسی این طرح گفت: پیش از این به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است حال آنکه این طرح، اخذ مالیات از سوداگران را دنبال می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سوداگر کسی است که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شود و حجم وسیعی از ارز و طلا و خودرو را خریداری کرده تا به عنوان مثال سه ماه بعد به چند برابر قیمت فروخته و سود ببرد که در صورت تصویب، اجرای این طرح مانع از این کار می‌شود.

وی تصریح کرد: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند آن هم مربوط به کسانی است که مالیات نمی‌دهند و فقط سودهای کلان برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

کد خبر 747175

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر