Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد به افزایش قیمت اقلام در چند روز گذشته اشاره کرد و با تاکید بر میزان تورم‌ها گفت: اگرچه در شرایط سخت به سر می‌بریم اما با تسهیل سرمایه‌گذاری و تغییر دیدگاه به امور می‌توان بسیاری از مسائل را حل کرد چرا که راه‌های حل مشکل و حتی تامین مالی دیگری وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، سید شمس‌الدین حسینی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان رامسر با اشاره  به هفتم تیر و شهادت شهیدان راه خدمت گفت: در برگزاری انتخابات سلامت برگزاری آن بسیا مهم بود و بنده هم گزینه‌ای برای مردم بودم که از زحمات برگزار کنندگان تشکر کرده و به خدمت به مردم نیز افتخار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بازدید شهرستان رامسر در اواسط اسفند با وجود شرایط سخت کرونا بود شاهد مدیریت خوب مسؤولان و مردم بودم، اظهار کرد: با توجه به اینکه حجم وسیعی از کارها پیش روی ماست و خبرهای سخت و ناگوار بسیار شنیدیم، اما اتفاقات خوبی نیز رخ داد که حضور تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر بود و حال همه مسؤول بوده و باید تلاش کنیم که در لیگ باقی بمانیم تا به عنوان سرمایه پیش مردم بماند.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی به اتفاق خوب دیگری که فرودگاه رامسر بود اشاره کرد و افزود: فرودگاه شهرستان رامسر حدود ۱۰ سال قبل از اولین کارهای پیگیری شده بود که بخش مهمی از توسعه باند فرودگاه با ارزش ۱۴۰ میلیارد تومن بوده و اگر‌چه ممکن است آسیبی برای مردم داشته باشه اما رامسر شهری بزرگ است و باید بزرگتر شود که بر این اساس هواپیماها نیز باید بزرگتر شده و ایرلاین‌های بزرگ و پروازهای بین‌المللی باید در این فرودگاه برقرار شود.

وی به مجلس یازدهم به عنوان اولین مجلس چله دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: طبق بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب که ارزیابی و برنامه‌ریزی برای کشور دارند، هدف‌گذاری و اولویت‌گذاری کردند که توسعه علم، توسعه معنویت و اخلاق و توسعه اقتصادی است که تاکید داشتند و در عرصه ملی نیز تلاش ما برای غلبه بر مشکلات باید گسترده‌تر شود.

 حسینی به افزایش قیمت اقلام در چند روز گذشته اشاره کرد و با تاکید بر میزان تورم‌ها افزود: رفاه اجتماعی از کف مردم رفته و همه مسؤول هستیم تا رفاه اجتماعی را صیانت کنیم با توجه به اینکه مجلس وظیفه نظارتی دارد اما تلاش‌ها باید روز‌افزون باشد.

وی خاطر‌نشان کرد: چند محور اساسی پیش رو حوزه زیربنایی است که راه، گاز و آب از مهمترین‌ها بوده و باید در دستور کار قرار گیرند و برای‌آنها برنامه داشته باشیم.

نماینده مردم در مجلس امور فرهنگی که به ارزش‌ها و گردش‌ها توجه دارد را مهم دانست و تصریح کرد: با انجام امور فرهنگی نشاط جوانی و شور زندگانی جریان پیدا می‌کند که در کنار آن به جنبه اقتصادی جامعه نیز باید توجه شود.

وی به بازدید از باغ ۳۳ هکتاری که نمادی از شهرستان است اشاره کرد و گفت: ما همگی دور دایره دست در دست هم و باید با هم تلاش کرده و مسائل را حل کنیم.

حسینی از مسؤولان خواست تا کارهایی را که قابل انجام و حل هستند انجام داده و کارهایی که نمی‌توانید را به نماینده بسپارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگرچه در شرایط سخت به سر می‌بریم اما با تسهیل سرمایه‌گذاری و تغییر دیدگاه به امور می‌توان بسیاری از مسائل را حل کرد چرا که راه‌های حل مشکل و حتی تامین مالی دیگری وجود دارد.

* عدم وجود راه بن‌بست برای مدیران/ لزوم ایجاد راه و یا چاره‌اندیشی

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، محمد آزاد نیز در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان رامسر با اشاره به اینکه فرمانداری امور را به دستگاه‌ها منتقل کرده و دستگاه‌ها رویکرد اجرایی دارند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید از فرصت خدمت به مردم استفاده کرده و با این دیدگاه مشکلات مردم را حل کنند.

وی اظهار کرد: همدلی خوبی بین دستگاه‌‌ها وجود دارد و سیاست ما نگاه متوازن به شهرستان رامسر بوده تا با همگرایی سبب توسعه شهرستان شود و  به دنبال تقویت شرایط نیز هستیم.

محمد آزاد با تاکید بر اینکه با همگرایی، همدلی، کمک مسؤولان و نقش‌آورینی مردم می‌توانیم به توسعه و پیشرفت برسیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه باید برای بحران‌های مختلف آمادگی داشته باشیم، تمام تلاش این است که از غفلت‌ها دوری کرده و با همکاری هم شاهد موفقیت‌ها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط اقتصادی و معیشتی خاص کشور قرار داریم اما باید امید را دل مردم زنده نگه داریم، خاطر‌نشان کرد: در همه حوزه‌ها نتیجه‌گرا بوده و مدیر نتیجه گرا باشیم و رسیدگی به مشکل و کارهای مردم در اولویت امور باشد.

فرماندار شهرستان رامسر با اشاره به اینکه آنچه امروزه می‌تواند کارها را پیش ببرد چاره‌اندیشی است، گفت: به معنی اینکه برای مدیر ما هیچ راهی بن‌بست نیست بلکه یا راهی بیاندیشیم یا راه جدید ایجاد کنیم.

وی ضمن تبریک مجدد به لیگ برتری شدن تیم والیبال هورسان رامسر، اظهار کرد: این مهم در زمانی که امکان حذف تیم وجود داشت با تلاش و مشقت فراوان اتفاق افتاد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سید شمس الدین حسینی نماینده مردم رامسر نماینده مردم رامسر شهرستان رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد

تین نیوز

مدیرکل فرودگاههای استان از تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: در این طرح پروازهای باری برای صادرات و واردات کشور منظور شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد قصابی اعلام کرد: برقراری پروازهای باری در فرودگاه پارس آباد نیازمند همکاری شرکت های هواپیمایی و بخش خصوصی است و برای صادرات و واردات محصولات کشاورزی و سایر می تواند خدمات پروازی ارایه دهد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پارس آباد مغان مجهز به سیستم کمک ناوبری و روشنایی باند است و توانایی پذیرش پروازهای متعدد را دارد، افزود: امکان دایر شدن پروازهای بین المللی از این فرودگاه هست، اما نیازمند مصوبه دولت و همکاری شرکت های هواپیمایی کشور می باشد.

مدیرکل فرودگاه های اردبیل عنوان کرد: دو پرواز ایران ایر روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با ظرفیت مجموع ۶۰ نفر در فرودگاه پارس آباد برقرار است.

قصابی همچنین گفت: پرواز شماره ۳۴۳۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر امروز صبح در مسیر تهران به پارس آباد به علت مه آلود بودن فرودگاه پارس آباد نتوانست فرود بیاد و به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت، اما با مساعد شدن شرایط جوی پرواز فوق در فرودگاه پارس آباد بر زمین نشست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • از بین بردن امضاهای طلایی و بسترسازی برای تحقق شعار سال با اصلاح حرایم بهداشتی دامپروری
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • پروازهای فرودگاه کرمان از سرگرفته شد
  • پروازهای فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود