Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: متن نامه‌ای که در اختیار دانشجویان به عنوان تعهد حضور در دوره‌های حضوری این دانشگاه قرار گرفته، پیش نویس این نامه بوده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برخی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نامه‌ای دریافت کردند که براساس باید نسبت به حضور در کلاس ها، بخش‌ها و آزمون‌های مرتبط رضایت خود را اعلام کنند و متعهد شوند که تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در تصویری که از این نامه به تحریریه خبرگزاری دانشجو ارسال شده، دانشجویان می‌بایست براساس بخشنامه‌ای این تعهد را بدهند، در حالیکه در این تصویر شماره و تاریخ بخشنامه قید نشده است.
مدیر روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد متن اصلاح شده نامه را به تحریریه خبرگزاری دانشجو ارسال کرده است.

به گفته هاشمی نامه اولی، متن پیش نویس این نامه بوده که به اشتباه از سوی یکی از دانشکده‌های این دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

تصویر زیر متن اصلی این نامه را نمایش می‌دهد.   گفتنی است؛ با آغاز دوره‌های حضوری دانشجویان کارورزی و کارآموزی در دانشگاه‌های علوم پزشکی، این دانشگاه‌ها از دانشجویان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در مراکز درمانی تعهدنامه دریافت می‌کنند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد کارورزی دانشجویان شیوع کرونا علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی