Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان سالور کارگردان سینما با بررسی ادامه دار بودن اکران آنلاین و تعویق در بازگشایی سالن‌های سینما، گفت:متاسفانه، چون قانون درست و محکمی برای جریان کپی رایت نداریم و به فاصله چند ساعت پس از اکران آنلاین، یک فیلم در داخل و خارج از کشور قاچاق شده و در نتیجه به ریزش مخاطب و ضررکرد صاحبان آثار ختم می‌شود باید مانند بقیه حرفه‌ها که کم و بیش کار‌های خود را شروع کردند اکران فیلم‌ها در سینما از یک جایی آغاز می‌شد و امیدوارم با استقبال خوبی مواجه شود ضمن اینکه فراموش نکنیم مخاطب حق دارد با خانواده خود در یک محیط امن فیلم را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارگردان «سه کام حبس» عنوان کرد: بزرگترین مسئله ما راهکار‌های قانونی برای اکران آنلاین است یعنی وقتی قانون مستند و مصوب درستی نداریم که صاحبان آثار مطمئن باشند حداقل ضرر نکنند و ظرف چند ساعت فیلمشان قاچاق نشود مجبور هستیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سینما‌ها را بازگشایی کنیم البته باید بپذیریم حس و حال و فضای حالت عادی را ندارد و البته در موقعیت عجیب و دشوار غیرقابل پیش بینی گیر افتاده ایم.

کارگردان «تمشک» بیان کرد: در کل باید خودمان را با شرایط وفق دهیم و از همه مهمتر از فیلم‌هایی که در سینما اکران می‌شوند حمایت همه جانبه کنیم تا این اتفاق شکل درست تری بگیرد، استقبال بهتری شود و مخاطب مطمئن باشد پروتکل‌های بهداشتی با بیشترین امنیت در سینما‌ها اعمال می‌شود و خطر بالقوه‌ای برای او و خانواده اش وجود ندارد.

کارگردان «سیزده ۵۹» اظهار داشت: امیدوارم حمایت‌ها در این روز‌ها شکل بیشتر و بهتری به خود بگیرد و منظورم فقط بخش دولتی، ارشاد، خانه سینما، صنف تهیه کنندگان و ... به عنوان متولیان اصلی حمایت‌ها نیست بلکه هر جایی که می‌توانند باید کمک کنند و حمایت خود را انجام دهند. تک تک ما باید به دیده شدن این فیلم‌ها کمک کنیم از شمایی که یک خبرگزاری هستید تا من فیلمساز که ممکن است صفحه‌ای در فضای مجازی داشته باشم. شرایط آنقدر پیچیده است که فقط با حمایت از هم می‌توانیم دست در دست هم داده و یکبار برای همیشه منافع جمعی را بر منافع فردی ارجحیت دهیم و فکر نکنیم مثلا، چون آن فیلم نمی‌فروشد به ما ضربه‌ای نمی‌زند در صورتی که به عنوان یک خانواده متضرر می‌شویم.

کارگردان «آمین خواهیم گفت» در پایان عنوان کرد: یک سری فیلم‌ها برای پرده بزرگ سینما ساخته شده اند و به لحاظ مضمونی، قصه و کارگردانی شاید خیلی مناسب صفحه کوچک لپ تاپ، تلویزیون و موبایل نیستند. اگر مشکلات آنلاین حل شود می‌تواند به نمایش یک سری فیلم‌ها در این ماراتن عجیب و غریب اکران کمک کند تا اگر نفعی وجود داشته باشد تهیه کنندگان از آن بهره‌ای ببرند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اکران سینما پارسی خبر اکران آنلاین فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: طبق توافقات صورت گرفته با شورای شهر و شهرداری کرمانشاه به دنبال این هستیم که روند خدمت‌رسانی به مردم به‌صورت محسوس در شهر کرمانشاه بهبود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین _ در حاشیه دیدار مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) اظهار داشت: در برنامه دیدار مردمی امروز اکثر افراد در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی نکاتی داشتند که اکثریت موارد قابلیت پیگیری کوتاه مدت داشت و درخواست این افراد را با مدیران اجرایی ذی‌ربط مورد بررسی و پیگیری قرار دادیم.

وی افزود: با برنامه‌های در نظر گرفته شده امید است موضوعات و مشکلات آن‌ها رفع شود، همچنین چند مورد مشکل شخصی بود که آن‌ها هم پیگیری شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یک مسئله عمومی هم در مورد مشکلات شهری کرمانشاه مورد گفتگو قرار گرفت، گفت: با توجه به قرارهایی که هم با شورای شهر و هم با شهرداری کرمانشاه داشتیم از هفته آینده روند رسیدگی به شهر کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

صحرایی اظهار داشت: طبق توافقات صورت گرفته به دنبال این هستیم که به صورت محسوس روند خدمت‌رسانی به مردم در شهر کرمانشاه بهبود پیدا کند.

وی گفت: با توجه به شعار سال و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته حتماً تمرکز ما در سال جدید جلب مشارکت مردم برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی مولد و مفید خواهد بود.

کد خبر 739793

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت مسئولین از بوکسور بجنوردی جهت کسب سهمیه المپیک
  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟
  • بورل: اتحادیه اروپا بر اساس منافع خود از کی‌یف حمایت می‌کند نه علاقه به مردم اوکراین