Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:50:14 GMT

شناسایی یک کلاهبردار اینترنتی در فارسان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۵۸۸۵

شناسایی یک کلاهبردار اینترنتی در فارسان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامعلی شکری بیان داشت: در پی وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری اینترنتی از دادسرای شهرستان فارسان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پرونده در این خصوص بیان داشت که جهت خرید سم کشاورزی از طریق یک سایت اینترنتی، مبلغ ۹۰ میلیون ریال به شماره کارت اعلامی از سوی فروشنده واریز کردم ولی اجناس خریداری شده برایم ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی، این کلاهبردار اینترنتی در یکی از استان‌های کشور شناسایی و با پیگیری‌های انجام شده در نهایت وجوه پرداختی توسط شاکی به حساب وی عودت داده شد.

کد خبر 4959810

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری کلاهبرداری اینترنتی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان ایلام خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر

سرهنگ محمدعلی لکزایی گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای شهرستان و اعلام این موضوع که ۸۶۰ میلیون ریال از حساب او برداشت شده است، بلافاصله ماموران پلیس فتای این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد کلاهبردار لینک جعلی ثبت نام سهام عدالت را برای شاکی فرستاده و این فرد نیز بلافاصله وارد لینک جعلی شده و ازحساب او برداشت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر ادامه داد: ماموران از همان دقایق اولیه اقدامات فنی خود را آغاز کردند و موفق شدند وجه مسروقه را مسدود و به حساب شاکی بازگردانند.

سرهنگ محمدعلی لکزایی با اشاره به اینکه متهم این پرونده نیز شناسایی و با توجه به اینکه در یکی از استان‌های کشور ساکن می‌باشد هماهنگی‌های لازم برای دستگیری او انجام شده است تاکید کرد: پلیس فتا بار‌ها اعلام کرده شهروندان مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند وارد لینک‌های جعلی یا پیامک‌های ناشناس نشوند و هرگونه اخبار در این خصوص را با پلیس فتا در میان بگذارند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه