Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید بهشتی همیشه معتقد بود که: «ما قائل به ولایت مطلقه فقیه هستیم. مذاکره برای جلب حمایت آمریکا محکوم است؛ من همواره با خط سازش مخالف بوده‌ام.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رجانیوز نوشت: شهیدبهشتی که به حق شهید مظلوم انقلاب اسلامی لقب گرفته، پس از شهادت نیز در مظلومیت ماند و هیچ‌گاه از حصار سانسور و تحریف در امان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از منظر لیبرال‌ها، بهشتی خوب، بهشتی مُرده است؛ بهشتی‌ای که از آزادی سخن می‌گوید ولی در باب ولایت فقیه، حجاب و نهی از منکر اجتماعی ساکت است!

 برخی سخنان شهیدبهشتی که لیبرالها دوست ندارند شنیده شود، بدین شرح است: ما قائل به ولایت مطلقه فقیه هستیم. مذاکره برای جلب حمایت آمریکا محکوم است؛ من همواره با خط سازش مخالف بوده‌ام. اگر کسی بگوید من دلم می‌خواهد نیمه برهنه بیرون بیایم، نظام اسلامی آزادی او را حفظ کند و به او بگوید آزادی خانم؟ نخیر در آنجا نهی از منکر می کنیم. جامعه اسلامی نسبت به حجاب بی‌تفاوت نیست.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 738450

دیگر خبرها

  • امسال امورات فرهنگی از اولویتهای مسئولین شهر ارومیه خواهد بود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • مهمترین تفاوت نمایشگاه قرآن ۱۴۰۳ نسبت به سال‌های قبل چیست؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • داغداری امت اسلام دراثر جنایت صهیونیست نسبت به زنان غزه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند