Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:38:29 GMT

اشتغال ۲۸۹ زندانی در مجموعه زندان کاشان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۶۵۱۵

اشتغال ۲۸۹ زندانی در مجموعه زندان کاشان

به گزارش مهر روح الله دهقانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرحی ابتکاری در زندان کاشان اظهار داشت: در این طرح ۱۵ هزار هکتار از اراضی زندان کاشان زیر کشت گل محمدی رفت و در سال جاری برداشت محصول از آن انجام شد.

وی با بیان اینکه ۲۸۹ زندانی در مجموعه زندان کاشان مشغول به کار هستند، ابراز داشت: کاهش زندانی‌ها امسال نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان در بخش دیگری از سخنان خود از بررسی ماهانه بیش از شش هزار پرونده توسط قضات دادگستری کاشان خبر داد و تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال گذشته بیش از ۳۳ هزار و ۲۶۲ پرونده به دادسرای کاشان ارجاع شد.

وی همچنین از ورود ۱۳ هزار و ۳۱۸ پرونده در سه ماهه ابتدایی نخست سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد پرونده بیش از حد استاندارد برای یک قاضی است و این مهم نشان دهنده زحمت و تلاش قضات کاشان برای حل پرونده هاست.

دهقانی یکی از حوزه‌هایی که پرونده‌ها در آن رو به افزایش است را در فضای مجازی دانست و بیان داشت: این مسئله به کاشان اختصاص ندارد و مربوط به کل کشور است و باید اقدامی فوری برای ساماندهی فضای مجازی انجام شود.

وی با اشاره به کشف هفت هزار و ۷۸۳ لیتر مشروبات الکلی در سال گذشته یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال نیز چهار هزار و ۵۷۱ لیتر کشف مشروبات الکلی را داشته ایم.

کد خبر 4959785

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال اشتغال زایی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان ایلام خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت زندان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه

حامد مومنی‌نژاد با اعلام اینکه این حوزه قضایی فاقد زندانی مهریه است گفت: در حالی که پیشر شهرستان اشتهارد دارای زندانی مهریه بود با تلاش‌های انجام شده از تیرماه ۱۴۰۱ هیچ شخصی بابت عدم تادیه مهریه محبوس نشده است و همچنین پیش از آن نیز با بررسی تک تک پرونده‌های مربوط به مهریه، هیچ شهروندی از این حوزه قضایی از این بابت در زندان نیست.

رئیس دادگستری اشتهارد  با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه پرونده‌های مهریه در این حوزه قضایی متذکر شد: با اتخاذ سیاست‌های کاهش جمعیت زندان، این موفقیت کسب شد که مرهون برنامه‌های متعدد از جمله تسریع در پذیرش اعسار و استفاده از ظرفیت‌های قانونی ذکر شده در «قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی» برای شناسایی اموال و پرداخت مهریه و در صورت احراز اعسار زوج، تقسیط آن بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس شیوه نامه تدوین شده در این حوزه قضایی، پرونده‌های مربوط به مهریه را رئیس دادگستری شخصا رسیدگی می‌کند تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های قوه قضائیه کاهش زندانی مهریه است تلاش شده با رسیدگی توسط رئیس حوزه قضایی از ظرفیت موجود قانونی استفاده شود تا ضمن افزایش رضایت، بررسی درخواست‌های اعسار با سرعت بیشتری انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت