Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز گفت: آغاز عملیات اجرایی طرح عظیم ملی احداث خط لوله انتقال نفت گوره – جاسک نتیجه همراهی سه شرکت فولاد مبارکه، فولاد اکسین و شرکت لوله‌سازی اهواز است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی خنیفر درباره نقش لوله‌سازی اهواز به عنوان یکی از تولیدکنندگان این پروژه گفت: باعث افتخار و خرسندی ما است که در طرحی مشارکت کرده‌ایم که مقام معظم رهبری آن را استراتژیکی‌ترین طرح کشور دانسته و توانسته‌ایم با اکتفا به دانش بومی به موفقیت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز همچنین یادآور شد: ریسک‌های مالی و کیفی از مهم‌ترین نقش‌های اساسی و مؤثری است که شرکت لوله‌سازی اهواز به عنوان اولین شرکت در این پروژه‌ی استراتژیک آنها را تقبل کرده و با هدف تسریع در اجرای پروژه‌ای که طبق منویات رهبری از استراتژیکی‌ترین طرح‌های کشور است، گام برداشت.

وی افزود: اینکه می‌توانیم از استان بوشهر تا استان هرمزگان، طرح عظیم ملی احداث خط لوله انتقال نفت گوره – جاسک را اجرا کنیم نشانگر توانمندی و اعتقاد به محققان و صنعتگران ایرانی است.

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز تأکید کرد: خداوند را شاکریم که بار دیگر به کارشناسان این مرز و بوم عنایت فرمود تا در سال رونق تولید گامی ارزنده‌ای را در راستای جهش تولید بردارند.

وی گفت: آغاز عملیات اجرایی طرح عظیم ملی احداث خط لوله انتقال نفت گوره – جاسک به دست حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور محترم ایران اسلامی نشان داد که با عمل به منویات مقام معظم رهبری و اعتقاد به کارشناسان ایرانی می‌توان تحریم‌های ظالمانه را به فرصت تبدیل کرد.

خنیفر افزود: متخصصان شرکت‌های ایرانی در پی تحریم‌های دشمنان و با هدف رفع تهدیدات امنیتی، طرح تولید ورق لوله و ساخت لوله‌های خط انتقال نفت به جاسک را بر عهده گرفته‌اند و با موفقیت آن را به اتمام رساندند.

وی همچنین تأکید کرد: آغاز عملیات اجرایی طرح عظیم ملی احداث خط لوله انتقال نفت گوره – جاسک نتیجه تلاش متخصصان ایرانی بود.

با تکمیل این طرح تا اسفند امسال، روزانه یک میلیون بشکه نفت ایران از بندر جاسک صادر و گامی مؤثر در سال جهش تولید توسط صنعتگران ایرانی برداشته می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

R1342/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت لوله سازی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی

فرشاد مقیمی ضمن بیان اینکه آب یکی از دغدغه های اصلی و اساسی صنایع در استان هایی مانند سمنان است، ابراز کرد: راهکارهایی مانند بارچاخی و استفاده از پساب برای صنایع در اولویت و دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۱۹ هزار متر مکعب پساب شهری برای استفاده صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی خریداری شده است، افزود: چنین برنامه ای در سمنان نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر صمت همچنین با بیان اینکه ر برخی از شهرک‌ها ممکن است بازچرخانی پساب، ظرفیت تأمین آب مورد نیاز را نداشته باشد که تأمین آب به روش‌های دیگر در دستور کار است‌، گفت: در برخی از نقاط به دلیل فاصله زیاد محل تأمین تا شهرک صنعتی روی توسعه خطوط انتقال کار کرده‌ایم.‌

مقیمی با اشاره به اینکه به دنبال تدوین مدل مشارکتی برای ورود و سرمایه‌گذاری مردم به حوزه تأمین زیرساخت‌های آب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم، بیان کرد: تحقق مشارکت مردم در امر تولید که شعار سال است را عملی و اجرایی کرده و زمینه حضور مردم در سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم می‌آوریم.

وی افزود: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه سرمایه‌گذاری انتقال آب به شهرک‌های صنعتی مورد تقاضا صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت