Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی که بتازگی فرماندهی سپاه کربلای مازندران را بر عهده گرفت ، در دیدار با استاندار مازندران افزود : در اجرای طرح های محرومیت زدایی و روستاها، اولویت ما به ترتیب آب شرب، ساخت مخازن و لوله کشی، حوزه راه های روستایی و بین المزارع، آموزش بهداشت و اشتغال، ساخت خانه عالم، مسجد و خانه بهداشت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است و این طرح ها را با مشارکت مجموعه بزرگان و شخصیت های حقوقی روستاها و شناسایی ظرفیت ها و مزیت های منطقه برنامه ریزی و اقدام می کنیم.

وی اجرای طرح های حوزه دامپروری نظیر توسعه پرورش دام سبک و سنگین از میزان فعلی به ۱۰۰ درصد ظرفیت، اصلاح نژاد دام که در بخش محدود آغاز شده و با نظارت کلینیکی و انتخاب درست دام و آموزش در پی توسعه آن هستیم، توسعه کشت گیاهان دارویی و قطب سازی و برندسازی برخی محصولات نظیر انجیر، گردو و انار همراه با صنایع تبدیلی مرتبط و فرآوری و صادرات با هدف تولید ارزش افزوده را از جمله این طرح ها نام برد.

فرمانده سپاه کربلا گفت : ساخت پل ها و مرمت سردهنه های کشاورزی، اصلاح زمین کشاورزی، نوع کشت در راستای بهره وری، آموزش و تغییر کشت و فعالیت های دانش بنیان در این راستا و ایجاد مشاغل خانگی با بهره گیری از تسهیلات کم بهره دولت و اجرا و تسریع در پروژه های ورزشی از جمله تکمیل و تجهیز استادیوم ها و سالن های ورزشی شهید متقی ساری، سالن کشتی جویبار و استادیوم هفتم تیر بابل از جمله پروژه های در دست اجرا و طرح های آینده بسیج سازندگی است.

وی لایروبی رودخانه ها و ساخت دیواره های حفاظتی در جهت پیشگیری از وقوع مجدد سیل و چند آببندان را از دیگر فعالیت ها و پروژه های بسیج سازندگی برشمرد و یادآور شد: همچنین ساخت و ساز و بهسازی پروژه های حوزه راهسازی از دیگر پروژه های مهم این مجموعه در همکاری با دولت است.

سردار مسلمی آبزی پروری، پرورش طیور، طرح های مرتبط با باغ و باغات و گلخانه ها و اصلاح مزارع ( شیب بندی ) و تبدیل برخی زمین های نامستعد برای کشاورزی را نیز از جمله فعالیت های بسیج سازندگی دانست و گفت : ۱۶۰ هزار اصله نهال طی سه سال در نقاط مختلف استان غرس کردیم و بر آنیم تا با حمایت های استاندار، در حوزه زراعت چوب نیز به اجرای طرح اقدام نماییم.

استاندار مازندران هم در این دیدار خواستار توسعه همکاری‌های سپاه کربلا برای شتاب بخشی به طرح‌های عمرانی ، کشاورزی ، محرومیت‌زدایی ، اشتغال‌زایی و خدمت‌رسانی به مردم شد.

احمد حسین زادگان نقش سپاه و بسیج و نیروهای جهادی را در مقابله با بحران سیل و کرونا و جبهه سازندگی در استان موثر و ماندگار توصیف کرد و گفت : به کار بسیج سازندگی اعتقاد داریم و بسیج سازندگی در اجرای پروژه ها بویژه پروژه های مهم استان نقش موثری دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که ظرفیت سپاه برای خدمت به مردم و اجرای پروژه های مختلف، بالاست، افزود : این طرح ها که در بخش های مختلف مسکن، پروژه های عمرانی و فعالیت های اقتصادی، شرکت های دانش بنیان، طرح های محرومیت زدایی، جهاد کشاورزی بویژه دامپروری و کاشت نهال، اشتغالزایی و ...می باشد، به صورت همکاری و کار مشترک به نتیجه می رسد و با تلاش نیروهای جهادی سرعت کار بالا می رود و نفعش به مردم خواهد رسید.

محمد مهدی اقبالپور، رییس بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران نیز در این دیدار با قدردانی از استاندار، وی را نیرویی متعهد و خدمتگزار مردم دانست و گفت: همه تلاش خود را برای کمک به دولت در اجرای طرح های خدمت رسانی و محرومیت زدایی بکار می بندیم.

برچسب‌ها استانداری مازندران احمد حسین زادگان 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران احمد حسین زادگان استانداری مازندران احمد حسین زادگان محرومیت زدایی بسیج سازندگی اجرای طرح فعالیت ها پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی در اولين نشست بسيج سازندگي استان راهکارهاي به کارگيري بهينه ظرفيت اين نهاد براي توسعه استان بررسي شد.

قرار شد با ملاحظه شرایطی، گروه های جهادی فعال، ماشین آلات عمرانی و راهسازی در اختیار بگیرند.

در این نشست استاندار خراسان شمالی گفت: مشارکت گروه های جهادی در پیشبرد طرح های بهداشتی، آموزشی، عمرانی، آبرسانی و راه و ... هم مشکلات دست و پاگیر قوانین واگذاری به پیمانکاری را ندارد و هم هزینه های خدمات را کاهش می دهد و مقرون به صرفه است .

محمد رضا حسین نژاد گفت: از گروه های جهادی که مردمی هستند، در تامین ماشین آلات و تامین مکانی برای استقرار آنها حمایت می کنیم و در سال موسوم به جهش تولید با مشارکت مردمی، انتظار داریم بسیج سازندگی در شهرستان های تازه تاسیس به صورت ویژه، منشا خدمت باشد . 

در این جلسه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه استان، از حضور گروه جهادی ۵۰ نفره در شهرستان راز و جرگلان خبر داد و گفت: گروه های جهادی، گروه های مردمی هستند و می توانند در توسعه استان، نقش آفرین باشند. 

سردار فرجی افزود بسیج سازندگی در محرومیت زدایی، در حوزه های سلامت، فرهنگی و اجتماعی، امنیتی، راه سازی، آبرسانی و کشاورزی و سایر حوزه ها می تواند کمک کند.

وی از وجود ۲۰۴۴ گروه جهادی ثبت شده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • خدمت به مردم فراتر از یک کار اداری است
  • مردمی‌سازی نقطه عطف در اقتصاد کشور است