Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امور نمایشگاه های مجتمع صنعتی اسفراین از شرکت مجتمع صنعتی اسفراین در مطرح ترین نمایشگاه معدنی کشور خبر داد

 کیوان شریفان ، رئیس امور نمایشگاه های مجتمع صنعتی اسفراین در گفتگو با خبرنگار برنا گفت:شرکت مجتمع فولاد اسفراین به دلیل تنوع محصولات و تجهیزات و توانمندی های ویژه ای که در حوزه های مختلف دارد؛ به طور جدی در صنعت معدن کشور ورود کرده است و به صورت انحصاری قطعاتی را تولید میکند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد:چند سالی است که در صنعت مهم معدن حاضر شده ایم ؛در صنعت معدن تجهیزات بسیار مهمی وجوددارد که به دلیل تحریم ها وقتی خراب میشوند و یا اتفاقی برای دستگاه میافتد ،تعمیر و تعویض آن بسیار گران تمام میشود و در گاهی موارد کاملا امکان پذیر نیست و اکنون که روز به روز بر تحریم های ظالمانه علیه ایران دارد افزوده میشود،قطعا امیدی برای بازگشت این قطعات نیست.  

شریفان با اشاره به اینکه اکنون مجتمع صنعتی فولاد اسفراین که بسیاری از قطعات و تجهیزات مهم را تولید میکند،افزود:یک نگرانی که در بین این شرکت ها در مورد تولیدات ایرانی شاید باشد و آن هم بحث کیفیت  است و خوشبختانه مجتمع فولاد اسفراین توانسته است به این‌مهم دست یابد.

رئیس امور نمایشگاهی مجتمع فولاد اسفراین ادامه داد:قطعات تولیدی مجتمع فولاد اسفراین که در اختیار شرکت گُلگُهر  یکی از معروفترین های صنعت معدن قرار گرفته است و با ۷۰۰۰هزار ساعت کار ،بیشترین کارکرد را از نمونه خارجی خود داشته است و همچنان کار میکند و هیچ نگرانی بابت این قطعات نداریم و هرگونه قطعه ای دچار مشکل شود مجتمع فولاد اسفراین میتواند به روش مهندسی معکوس آن را تولید کند.

کیوان شریفان از حضور مدیر عامل مهمترین شرکت معدنی ایران از غرفه مجتمع فولاد اسفراین خبر داد و گفت:مدیرعامل شرکت ملی مهر مهمترین شرکت معدنی ایران ضمن بازدید و استقبال از تولیدات مجتمع قول داده است از تولیدات و دستاوردهای مهم فولاد اسفراین استفاده کنند.

گفتنی است ؛ هشتمین نمایشگاه معدن کرمان مطرح ترین نمایشگاه در سطح کشور است که در سال جاری از روز یکشنبه یکم تیرماه با حضور ۱۰۵شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های بین المللی و فعالان صنعتی و معدنی کشور آغازشده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجتمع صنعتی نمایشگاه معدنی مجتمع فولاد اسفراین مجتمع صنعتی صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، لیبریا در غرب آفریقا به دلیل وجود معادن غنی خود مشهور است. این کشور با بیش از ۵ میلیون نفر در سواحل خلیج گینه واقع شده و به دلیل سال‌ها جنگ داخلی همچنان از فقر عمومی رنج می‌برد و باعث شده بومیان به فعالیت‌های معدنی غیرقانونی در این کشور ترغیب شوند.

ویلموت پای، وزیر معادن لیبریا روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اثر حادثه در یک معدن طلا در این کشور دست کم ۷ نفر جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه در معدنی رخ داد که از چند ماه پیش توسط کارفرما رها شده بود. با این حال هنوز تعداد دقیق تلفات این حادثه مشخص نیست و تیم‌های امدادی برای عملیات جستجو به منطقه اعزام شده اند.

مقامات محلی می‌گویند که احتمال افزایش تلفات این حادثه وجود دارد.

دلیل این حادثه هنوز مشخص نشده است اما معمولاً مردم محلی لیبریا به دلیل نبود شغل به فعالیت‌های غیرقانونی معدن طلا می‌پردازند و سابقه چنین حوادثی در این کشور وجود دارد.

کد خبر 6063512

دیگر خبرها

  • گردشگری معدن تجربه‌ای متفاوت برای مسافران نوروزی
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود