Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@09:29:20 GMT

۵۶۰ خلبان اخراج شدند!

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۸۴۱۲

شرکت هواپیمایی اسکاندیناوین ایرلاینز (SAS) از تعدیل نیروی بیش از ۵۰۰ نفر از خلبانان خود تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی اسکاندیناوین ایرلاینز (SAS) که به کشورهای نروژ، دانمارک و سوئد تعلق دارد، به تازگی با انتشار بیانیه ای جدید اعلام کرده است که ۵۶۰ نفر از خلبانان خود را تحت تاثیر شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا و افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی تعدیل نیرو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشی که در وب‌سایت simpleflying آمده است، با اینکه انجمن حمایت از خلبانان و خدمه پروازی نسبت به این اقدام و تصمیم ایرلاین SAS شدیدا اعتراض و انتقاد کرده است، اما به نظر می‌رسد که این تصمیم به مراحل نهایی رسیده و این شرکت هواپیمایی قصد دارد به اجرای این تعدیل نیرو اقدام کند.

این شرکت دو ماه پیش در آوریل ۲۰۲۰ نیز هشدار داده بود که در صورتی که شاهد رشد تقاضا برای سفرهای هوایی و احیای پروازهای داخلی و خارجی نباشد، مجبور به تعدیل نیرو و اخراج 5000 نفر از کارکنان و پرسنل خود خواهد شد.

طبق آمارهای منتشره تعداد پروازهای صورت گرفته به فرودگاه‌های سوئد در ماه مه ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۸ درصد سقوط کرده است.

در ماه‌های گذشته بسیاری از ایرلاین‌های فعال و مستقر در سراسر جهان به علت بحران های مالی شدید ناشی از شیوع گسترده و همه گیری ویروس خطرناک و مرگبار کرونا که منجر به اعلام اضطراری و قرنطینه و وضع محدودیت‌های سختگیرانه از سوی دولت کشورهای مختلف شد، تعداد قابل توجهی از کارکنان و پرسنل این خود را تعدیل نیرو کردند تا بدین ترتیب بتوانند از هزینه‌های مازاد و گزاف خود بکاهند و خود را از خطر ورشکستگی و فروپاشی نجات دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت انفجار شرق تهران هفتم تیر محمد بهشتی خلبان اخراج شرکت هواپیمایی پرونده اکبر طبری دهه کرامت انفجار شرق تهران هفتم تیر محمد بهشتی تعدیل نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، آینده سرمربی هلندی که تقریباً دو سال پیش هدایت منچستر یونایتد را به عهده گرفت، همچنان نامشخص است.
پس از آغاز دوران مالکیت سر جیم راتکلیف، فشارها بر تن‌هاخ افزایش یافته است.

مالکان جدید یونایتد از عملکرد و نوع مربی‌گری تن‌هاخ ناراضی هستند و معتقدند یک مربی دیگر می‌تواند نتایج بهتری با منچستر یونایتد کسب کند.

آنها حتی گزینه‌های جانشینی تن‌هاخ را هم مشخص کرده‌اند و بر اساس اخبار رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر، گرت ساوتگیت شانس بالایی برای نشستن بر روی نیمکت شیاطین سرخ دارد.

با این حال اما گری نویل معتقد است منچستر یونایتد نباید به اخراج تن‌هاخ فکر کند و با اعمال تغییرات دیگر به این مربی برای ساخت تیمی قدرتمند کمک کند.

نویل در مورد وضعیت فعلی تن‌هاخ در منچستر یونایتد و احتمال اخراج او در تابستان امسال گفت:«به هر کجا که نگاه می‌کنم فردی بهتر از اریک تن‌هاخ برای مربی‌گری تیم نمی‌بینم. او تجربه خوبی به دست آورده که می‌تواند از آن در آینده باشگاه استفاده کند. حتی فکر کردن به اخراج او هم اشتباه است.

از این ایده که او را در تابستان اخراج کنند و یکی از گزینه‌هایی که این روزها مطرح می‌شود را بیاورند خوشم نمی‌آید و به‌نظرم درست نیست. من نمی‌گویم او را ده سال دیگر نگه دارند اما دادن زمان کافی به او تصمیم خوبی خواهد بود. اخراج تن‌هاخ فایده‌ای بسیار کم و ضررهای زیادی خواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • لحظه سقوط جنگنده سوخو۳۵ روسیه در دریای سیاه را ببینید | سرنوشت خلبان بعد از ایجکت
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ حین تیک آف (فیلم)
  • رمانی درباره شهید خلبان عزیزاله جعفری
  • (ویدئو) تصاویری از حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ لحظاتی پس از تیک آف
  • لحظه ترسناک فرود وحشتناک هواپیما در سنندج
  • اسرائیل با بدترین بحران تاریخ خود مواجه است
  • دومین سفر هنیه به ایران از ابتدای جنگ