Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@16:25:34 GMT

تروریسم اقتصادی ترامپ

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۸۴۴۶

تروریسم اقتصادی ترامپ

این قسمت از برنامه «شیشه دارو» (El Frasco) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، به موضوع سیاست های ترامپ در مقابل سوریه می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «شیشه دارو» که با زبان طنز به مسائل جدی سیاسی و بین المللی اختصاص دارد، در این برنامه به بررسی  سیاست های ترامپ در مقابل سوریه  که به بهانه  پایان دادن به جنگ اتخاذ می شود می پردازد،.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگی که خود امریکا به این کشور تحمیل کرده است .

به گفته وزیر خارجه آمریکا، واشنگتن در حال بررسی اعمال تحریم‌های بیشتر از این بر دولت سوریه است.

با اجرایی شدن قانون آمریکایی معروف به قانون  «سزار» (قیصر) اقتصاد سوریه که در اثر جنگ ۹ ساله نابود شده، کاملا فلج خواهد شد.

این قانون در حالی به تصویب سنا و مجلس آمریکا رسیده است که پیش از این چندین نشست بین الملل برای ارائه کمک‌های جهانی به دولت سوریه برای بازسازی این کشور از سوی کشور‌های حوزه خلیج فارس، چین و روسیه برگزار شده بود. اما با اعمال تحریم‌های جدید چهره جنگ زده کشور سوریه همچنان به حالت قبلی خواهد ماند و توسعه و بازسازی این کشور برای مدت قابل توجهی به تاخیر خواهد افتاد.

کنگره آمریکا ۱۱ دسامبر ۲۰۱۹ قانون سزار را با هدف مجازات  سوریه و بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور و به بهانه‌ بی‌اساس ذجنایت‌های جنگی دولت سوریه در حق مردمش» تصویب کرد.

برنامه «شیشه دارو» به تهیه کنندگی خاویر سلیمان و با اجرای ماریانو سلمان یکشنبه ها 05:30 روی آنتن هیسپان تی وی می رود. تکرار این برنامه 14 همان روز و دوشنبه ساعت 01:30 بامداد به روی آنتن هیسپان تی وی خواهد رفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زبان طنز شیشه دارو سیاست های ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی

جلسه ستاد اقتصادی دولت امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی و به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشگیری و مقابله با قاچاق برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دبیر ستاد مبارزه با قاچاق ضمن ارائه گزارشی از وضعیت قاچاق کالا و سوخت از مبادی ورودی رسمی و غیررسمی، به دیگر ابعاد این پدیده از جمله حجم بالای گردش مالی قاچاق، استفاده از بستر‌های قانونی برای دور زدن قانون، مسیر‌های قاچاق کالا و سوخت از خارج به داخل و از داخل به خارج و همچنین نقش پشتیبانان مسیر و روند قاچاق پرداخت.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش و همچنین نقطه نظرات اعضای ستاد اقتصادی دولت در سخنانی با بیان اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق، کمک به تولید و اشتغال در کشور است، بر برنامه‌ریزی هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و مسدودسازی بستر‌های قاچاق و همچنین هماهنگی کامل با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی تاکید کرد.

رئیسی با اشاره به آثار سوء ضد تولیدی قاچاق، تبیین ابعاد خسارت‌های قاچاق به زیرساخت اقتصادی کشور را برای مدیران و همه استانداران ضروری دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق امری فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند بدون هرگونه تاخیر با بهره‌گیری از قانون موجود و به کارگیری همه ظرفیت‌ها، مقابله قاطع با قاچاق را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

همچنین رئیس جمهور در این جلسه بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالا‌های وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های حوزه فرهنگ و هنر در استان‌ها فعال شوند
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • ضرورت اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • نماینده سوریه: خواهان پایان حمایت آمریکا از تروریسم هستیم
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد