Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری سی ان ان روز شنبه گزارش داد میچ مک‌کانل این مطلب را در حالی که یک ماسک آبی در دست داشت، مطرح کرد.

وی افزود: این همچون دستگاه ونتیلاتور پیچیده نیست و راهی برای نشان دادن آن است که می‌خواهید از دیگران مراقبت کنید.

اظهار نظر مک‌کانل و برخی از چهره‌های جمهوریخواه در زمینه استفاده از ماسک صورت با نظر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر ضرورت نداشتن زدن ماسک در مجامع عمومی، تفاوت فاحش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جمهوریخواهان سنا ادامه داد: من برنامه‌های مختلفی را در تلویزیون می‌بینم که مردم از ماسک استفاده نمی‌کنند، آن را جدی نمی‌گیرند و به دیگران احترام نمی‌گذارند.

مک‌کانل اضافه کرد: ما باید از این مساله عبور کنیم تا نه تنها خودمان را بلکه دوستانمان، همکاران و دیگران را محافظت کنیم تا واکسن این بیماری را به دست آوریم.

برخلاف کشورهای دیگر که درگیر همه‌گیری کرونا هستند، زدن ماسک صورت در آمریکا به خاطر اظهارات و عملکرد ترامپ به یک مساله سیاسی تبدیل شده است.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین برخلاف توصیه مقامات بهداشتی این کشور، ۲ گردهمایی تبلیغاتی برای انتخابات ۲۰۲۰ برگزار کرد که نه تنها حاضران در این سالن سرپوشیده از ماسک استفاده نکرده بودند، بلکه به فاصله اجتماعی هم پایبند نبودند.

با فشار افکار عمومی در پی افزایش آمار بیماران کرونایی در ایالت‌های مرکزی به ویژه ایالت‌های جمهوریخواه، ترامپ و مایک پنس معاون اول وی مجبور شدند برخی برنامه‌های انتخاباتی خود را لغو کنند.

در تگزاس که یکی از ایالت‌های جمهوریخواه و حامی ترامپ است، تنها در یک روز نزدیک به ۶ هزار نفر مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

این نگرانی، باعث شد تا فرماندار این ایالت خواستار توقف بازگشایی فعالیت‌های اجتماعی شود، عمل‌های جراحی غیرضروری در بیمارستان‌ها لغو و رستوران‌ها تعطیل شوند.

بر اساس آمار منتشر شده، ایالات متحده آمریکا تا این لحظه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گرفتار کرونا را شناسایی کرده است و نزدیک به ۱۲۶ هزار نفر هم جان باخته‌اند.

برچسب‌ها کرونا ماسک انتخابات ۲۰۲۰ سنای آمریکا ترامپ مایک پنس پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ماسک انتخابات ۲۰۲۰ سنای آمریکا ترامپ مایک پنس کرونا ماسک انتخابات ۲۰۲۰ سنای آمریکا ترامپ مایک پنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا