Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@01:16:42 GMT

قضاوت داوران کرمانی در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۸۷۰۹

قضاوت داوران کرمانی در لیگ برتر

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: با ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار دو تیم فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز از هفته بیست و دوم لیگ برتر به سیدرضا مهدی داور کرمانی سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او با اعلام اینکه دیدار این دو تیم روز دوشنبه ۹ تیرماه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد، افزود: همچنین با ابلاغ این کمیته، امیررضا آشور ماهانی دیگر نماینده استان کرمان به عنوان کمک داور اول و حمید سبحانی به عنوان کمک داور دوم وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.   امیرخسروی تصریح کرد: احمد محمدی به عنوان داور چهارم و حسن کامرانی فر به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: احد سلطانی کمک‌داور شایسته کرمانی هم در کوبل داوری بازی شهرخودرو مشهد و ذوب‌آهن اصفهان حضور دارد.

او گفت: این بازی از هفته ۲۲ لیگ برتر فوتسال کشور در شهر مشهد برگزار می‌شود.

امیرخسروی افزود: در این دیدار رضا کرمانشاهی داور وسط، حسین انتظاری کمک‌داور، احد سلطانی کمک‌داور و علی بای داور چهارم این رقابت خواهد بود و ناظر داوری هم علیرضا یزدانی است.

او تصریح کرد: این بازی روز یکشنبه، ۸ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اسامی داوران دیدار سپاهان و گل گهر سیرجان مشخص شده است، بیان داشت: امیر عرب براقی به عنوان داور اول (وسط)، رحیم حاجیلو داور دوم، محسن بابایی داور سوم، روح شریفی داور چهارم و حسین شکور به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور دارند.

انتهای پیام/ب  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال استان کرمان کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سزار سوتو گرادو شب سختی در برنابئو پشت سر گذاشت و داوری او بسیار مورد انتقاد باشگاه بارسلونا قرار گرفت. بارسا سخت اعتقاد دارد برخورد کوبارسی و لوکاس پنالتی نبود. توپ یامال از خط گذشته بود و اینکه رودیگر نیز فرمین لوپز را با پنالتی متوقف کرد ولی داور بی‌اعتنا از همه این صحنه‌ها گذشت.

اعتراض بارسا به‌خصوص روی این سه صحنه است و شکست 3-2 برابر رئال را نمی‌پذیرند. روی صحنه مشکوک یامال بارسا اعتراض دارد و دیروز لاپورتا حتی ادعا کرد درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

با این اوصاف ولی کمیته داوران فوتبال اسپانیا به سوتو گرادو نمره قبولی داد. مارکا نوشته است که کمیته داوران معتقد است در صحنه توپ یامال حتی یک تصویر وجود ندارد که نشان دهد همه توپ از خط گذشته است. تکل کوبارسی روی لوکاس پنالتی بود و رودیگر نیز مرتکب پنالتی نشد. روی گل اول بارسا نیز کمیته داوران معتقد است کریستنسن روی تونی کروس مرتکب خطا نشده بود.

دیگر خبرها

  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا