Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@20:31:48 GMT

بیشتر حکمت کارت‌ها صادر شده است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۸۷۱۶

بیشتر حکمت کارت‌ها صادر شده است

خبرگزاری میزان- به گفته مدیر کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیشتر حکمت کارت‌ها صادر شده است. تاریخ انتشار: 06:30 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۶۲۸

محمود تبریزی در گفت‌وگو با میزان گفت: به استناد تفاهم‌نامه مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران، حکمت کارت برای خرید اقساطی و با تخفیف برای حقوق بگیران بنیاد فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: سایر ایثارگران که شغل آزاد دارند، تنها می‌توانند از تخفیفات بهره ببرند و امکان خرید اقساطی ندارند.

مدیر کل تسهیلات رفاهی بنیاد افزود:تاکنون ۱۲۶ هزار حکمت کارت برای ایثارگران فعال شده و اخیرا ۳۰ هزار کارت دیگر فعال شده است.

وی گفت: ۱۵۰ هزار کارت دیگر صادر شده، اما هنوز فعال نشده است.

تبریزی با بیان اینکه کارت‌ها در بنیاد استان‌ها است؛ اظهار کرد: ایثارگران باید به بنیاد استان‌ها مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند.

شرایط وام مسکن ایثارگران

تبریزی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرزند، همسر، پدرو مادر شهدا و جانبازان ۵ درصد به بالا وام خرید مسکن می‌دهد.

وی افزود: مبلغ این وام در تهران ۱۲۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها کم‌تر است.

مدیر کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: این افراد به بانک‌ها معرفی می‌شوند و پس از طی کردن مراحل اداری، وام خود را به صورت قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

تبریزی بیان کرد: هر ایثارگر تنها یک بار می‌تواند از این تسهیلات بهره ببرد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد شهید ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران حکمت کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی. با موضوع اهمیت مردمی‌سازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزرش خبرگزاری تسنیم، امید چوپانکاره، مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مشارکت مردم  مورد تاکید و سیاست دولت سیزدهم و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ظرفیت خوبی برای پیگیری مشکلات ایثارگران دارند.

مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: وظیفه ما این است که  از ظرفیت‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر استفاده کنیم و ما نیاز به مشورت و همفکری با تشکل‌های ایثارگری داریم. 

چوپانکاره تاکید کرد:  تشکل‌های شاهد و ایثارگر به کمک اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت همکاری در زمینه قوانین مربوط به بودجه ایثارگران و  موضوع قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران لازم است فعال باشند و قوانین باید پاسخگوی نیازهای جامعه ایثارگری باشد، ما باید طوری قانون را بنویسیم  که پاسخگوی مسایل ایثارگران باشد.

رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با  اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قوانین و مقررات برای ایجاد فضای هم‌اندیشی با تشکل‌ها بر اساس برنامه عملیاتی شامل چهار برنامه از جمله به کارگیری ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر،  ایجاد هیئت‌های اندیشه‌ورز، تشکیل  قرارگاه جوانی جمعیت و موضوع کشورهای محور مقاومت است. 

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 اعلام شد

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر و اینکه  دوران کنونی دوران استراتژیک برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: آشنا‌کردن جامعه ایثارگری با حقوق خود و مطالبه قانونی آنها موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه، اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر به بیان نظرات و پیشنهادات  خود با حضور مدیر کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، پرداختند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد