Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@20:25:16 GMT

پشت پرده نیامدن دژاگه به ایران

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۸۸۷۹

پشت پرده نیامدن دژاگه به ایران

اشکان دژاگه تنها بازیکن ایرای شاغل در لیگ‌برتر است که با شروع دوباره بازی‌ها هنوز به ایران برنگشته.

به گزارش شریان نیوز،بعد از شیوع ویروس کرونا در ایران و تعطیلی بازی ها و تمرینات برخی از بازیکنان خارجی به کشور خودشان برگشتند. در این بین اشکان دژاگه یکی از بازیکنان ایرانی بود که کشور را ترک کرد و به آلمان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها بحث برنگشتن دژاگه ولی در نوع خود خیلی عجیب است. اشکان انگار قصد بازگشت به ایران را ندارد و کارش با تراکتور به پایان رسیده. درباره عدم دلیل بازگشت اشکان اما خبرهای زیادی مطرح است. اینکه دژاگه علاوه بر موضوع کرونا بابت پرداخت نشدن مطالباتش از طرف مسئولان تراکتور ناراحت است و همین باعث شده میل او برای بازگشت به ایران کم شود. به این ترتیب احتمالا این پایان راه دژاگه و لیگ ایران باشد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد