Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن بسکتبال گفت: امیدوارم حمایت مردم داخل کشورم از من ادامه داشته باشد تا بتوانم با کسب عنوان نخست نظرسنجی فیبا خبر خوشحال‌کننده‌ای به مردم ایران بدهم. تاریخ انتشار: 07:49 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۴۷۱

ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه چقدر امیدوار است اسلم دانک او به عنوان برترین حرکت یک دهه اخیر کاربران سایت فیبا انتخاب شود، اظهار داشت: تا الان مردم به من لطف ویژه داشته‌‎ و از من حمایت کرده‌اند که حرکت اسلم دانک من به فینال برود و این مسئله نشان‌دهنده آن است که آنها علاقه‌مند به رشته دانشگاهی بسکتبال و من هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که حرکت من توانسته تا اینجای کار نظر خیلی‌ها را در جهان به خود جلب کند.

وی افزود: این افتخار بزرگی است که نصیب من و کشورم شده، در هر رقابتی اعم از مسابقات ورزشی و علمی که پرچم ایران به اهتزاز در بیاید اتفاق خوبی است. با همت مردم توانستم کنار ستاره فیلیپین که سابقه حضور در D لیگ NBA را داشته و کنار آن، خیلی دیگر از ستاره‌های بسکتبال را شکست دهم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: امیدوارم حمایت مردم داخل کشورم و ستاره‌های بسکتبال از من ادامه داشته باشد تا بتوانم بامداد روز دوشنبه با کسب عنوان قهرمانی خبر خوشحال‌کننده‌ای به مردم ایران بدهم.

کاظمی در پایان با اشاره به اینکه هنوز تکلیف فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مشخص نیست، اظهار داشت: با وضعیتی که از لحاظ بیماری کرونا به وجود آمده و ممکن است شرایط بدتر شود، هنوز مشخص نیست از چه زمانی قرار شده رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری آغاز شود. هر زمان که تیم‌ها اعلام آمادگی کردند، پس از آن با بررسی بهترین پیشنهاد تیمم را برای فصل آینده انتخاب خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: صعود کاظمی به فینال نظرسنجی انتخاب برترین اسلم دانک جهان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیبا ارسلان کاظمی فیبا لیگ برتر بسکتبال اسلم دانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با 3 ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان7:37.07 دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

دیگر خبرها

  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل