Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از شروع به کار دستگاه تصفیه آب فوق پیشرفته با ظرفیت روزانه ۳۰ هزار لیتر آب از سوی سپاه الغدیر استان در شهرستان میبد خبر داد.

سردار «رضا پورشمسی» عصر دیروز هفتم تیرماه، در نشست ماهر سپاه الغدیر یزد که با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان برگزار شد، با بیان این‌که قوانین جبری است که همه ملزم به اجرای آن هستند، اظهار کرد: جبر قوانین اجباری مشروع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که قانون جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی بر اساس یک عقل وحی محور تنظیم می‌شود، افزود: مشروعیت قوانین نظام‌های غربی و مادی بر اساس عقل خود بنیان بشری به بار می‌نشیند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این‌که در این بین و در حوزه قانون‌گذاری جمهوری اسلامی ایران و نظام‌های غربی، یک اختلاف و تفاوت ماهوی داریم، گفت: در صورتی که این موضوع به خوبی تدوین و تبیین شود، مشکل سیاسی ایران و آمریکا هم به خوبی برای همگان روشن می‌شود.

پورشمسی با تاکید بر این‌که مشکل ما با آمریکا یک مسئله مبنایی است و به هیچ عنوان بحث سطحی نداریم، تصریح کرد: تاکید ما در موضوع راهبردی سپاه مباحث استانی است و به دنبال آن هستیم که مسائل و مشکلات استانی را دریابیم و به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم بخشی از مسائل و مشکلاتی که مردم در استان با آن روبرو هستند را رفع کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که طبق هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه امام صادق(ع) قرار دستگاه تصفیه آب بسیار مجهز و توانمندی به این استان منتقل شود، خاطرنشان کرد: قرار است این دستگاه توسط سپاه در شهرستان میبد نصب و مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان این‌که دستگاه تصفیه آب توانایی تصفیه روزانه ۳۰ هزار لیتر آب دارد، ادامه داد: این دستگاه به صورت کامل ایرانی بوده و تعمیر و نگهداری آن هم بسیار ارزان است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم که جریان بهبود آب را از شهرستان میبد شروع و در مراحل بعدی، سایر شهرستان‌های استان هم از این موضوع بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی يزد فرمانده سپاه الغدير يزد دستگاه تصفیه آب سپاه الغدیر یزد دستگاه تصفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم‌سازی هوای پاک محیط با پلاسمای سرد

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان دستگاه ضد عفونی کننده هوا بر اساس فناوری پاک و دوستدار طبیعت را به تولید رساند.

فرشته سادات طباطبایی قمی، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: تمرکز تحقیقات ما پلاسمای سرد است و در تلاش هستیم تا این فناوری را وارد صنایع مختلف کنیم.

وی اولین صنعتی را که برای رسوخ این فناوری در این شرکت انتخاب شد، حوزه بهداشت و درمان دانست و اظهار کرد: ما با استفاده از پلاسمای سرد دستگاه‌های تصفیه هوا را به تولید رساندیم که در حال حاضر مجوزهای آن از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شده است.

طباطبایی، لوازم خانگی و نساجی را هدف‌گذاری دیگر این شرکت دانست و ادامه داد: پلاسمای سرد حالت چهارم ماده است و این فناوری به حفظ محیط زیست کمک شایانی می‌کند.

مدیر عامل این شرکت با اشاره به جزئیات این دستگاه، توضیح داد: برای حفظ کیفیت هوای محیط از روش‌های تهویه، تصفیه و ضد عفونی کردن استفاده می‌شود. تصفیه هوا، هواسازهایی است که در کلیه منازل وجود دارد و دستگاه ضدعفونی کننده نیز یک سطح از دستگاه‌های تصفیه هوا بالاتر است و در سیستم‌های هواساز تنها ذرات جذب می‌شود.

طباطبایی خاطر نشان کرد: در دستگاه‌های ضد عفونی کننده ذرات معلق در هوا از بین می‌روند و دستگاه ضد عفونی‌کننده مبتنی بر پلاسمای سردی که در این شرکت به تولید رسیده است، هیچ ماده مصرفی ندارد؛ بلکه دارای محفظه‌ای است که هوا را مکش می‌کند و طی فرآیند ذرات را جذب کرده و از بین می‌برد و هوای سالم و پاک را خارج می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • قدردانی فرمانده سپاه الغدیر از نمایندگان ارتش در یزد
  • مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به قشم
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی
  • یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره قشم الحاق شد
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • تصفیه‌خانه آب آشامیدنی به صورت آزمایشی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد
  • سالم‌سازی هوای پاک محیط با پلاسمای سرد