Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@05:52:40 GMT

تصادف مرگبار در جاده مشگین شهر به پارس آباد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۰۵۲۴

تصادف مرگبار در جاده مشگین شهر به پارس آباد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سیدمحمد صفوی رئیس پلیس راه استان در تشریح جزئیات تصادف شدید دو خودروی سواری در جاده مشگین شهر- پارس آباد اظهار کرد: طبق گزارشات به دست آمده از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ این حادثه شامگاه شنبه ساعت ۲۱ اتفاق افتاد

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو پارس که از سمت مرادلو به طرف سه راهی مشگین شهر در حرکت بوده با خودرو سواری پژو ۴۰۵ که از سمت سه راهی مشگین شهر به طرف مرادلو در حرکت بوده برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه استان اردبیل اظهار کرد: از ۹ نفر سرنشین این خودروها متأسفانه ۵ نفر در محل حادثه و ۳ نفر در بیمارستان جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز بستری و تحت درمان است.

سرهنگ صفوی بیان کرد: طبق بررسی‌های اولیه به عمل آمده سرعت غیر مجاز باعث وقوع این حادثه شده و علت کامل این تصادف بعد از بررسی‌های لازم به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت انفجار شرق تهران هفتم تیر محمد بهشتی مشگین شهر تصادف تصادف مرگبار تصادف شدید کشته و زخمی پرونده اکبر طبری دهه کرامت انفجار شرق تهران هفتم تیر محمد بهشتی مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران