Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر تمرینات تیم ملی شنا پس از چهار ماه دوری از استخر روز شنبه در آزادی انجام شد. مهدی انصاری، بنیامین قره حسنلو، متین بالسینی سه شناگر حاضر در تمرین بودند که با هدایت خشایار حضرتی به آب زدند.

خشایار حضرتی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شروع به کار تمرینات تیم ملی شنا پس از چهار ماه وقفه گفت: تمرین خوبی بود و شناگران تمرین نسبتا سبکی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی یک جلسه تمرین خواهیم داشت تا شرایط کم کم در آینده بهتر شود.

مربی تیم ملی شنا ادامه داد: مدت زمان طولانی بود که شناگران در آب نبودند و به همین دلیل کمی احساس سنگینی داشتند. از برگشت به تمرین خوشحال بودند. کمی زمان خواهد برد تا شرایط بدنی شناگران بهتر شود.

وی تاکید کرد: پیش از تعطیلی استخرها شناگران شرایط خوبی داشتند و برای کسب سهمیه المپیک مهیا می شدند. شیوع ویروس کرونا برنامه ها را به هم ریخت و تمرینات برای چهار ماه تعطیل شد. امیدوارم هرچه سریع تر به شرایط عادی بازگردیم. در حال حاضر مسابقه ای در پیش نیست و احتمالا تا دی و بهمن سال آینده خبری از مسابقات نباشد.

خشایار حضرتی

حضرتی در پایان گفت: ان شالله مردم نکات بهداشتی را بیش تر رعایت کنند و مسئولان وزارت بهداشت در برخی نکات سخت گیری بیش تری اعمال کنند تا شرایط کاری و ورزش بهتر شود. با این میزان مبتلایان باید نکات بهداشتی از سمت خانواده ها و صاحبان مشاغل بیشتر رعایت شود. فقط مسائل مال مطرح نیست اگر شدت بیماری بیشتر شود ممکن است یک بار دیگر شاهد تعطیلی مشاغل شویم. پس چه بهتر نکات بهداشتی را بیش تر رعایت کنیم.

مهدی انصاری، ملی پوش شنا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازگشایی استخر پس از چهار ماه گفت: دلمان برای استخر تنگ شده بود. پس از چهار ماه بالاخره استخر باز شد، حس نابی بود. به دلیل اضافه وزن کمی سنگین شده بودیم. نیاز به زمان داریم به شرایط بدنی به حالت عادی بازگردد. یک فصل باید تمرین کنیم تا بدن هایمان آپدیت شود.

ملی پوش شنا ادامه داد: شنا با سایر رشته های ورزشی متفاوت است. با کمم مربیان و تلاش خودمان می توانیم به روزهای خوب بازگردیم. امیدوارم تمرینات ادامه دار باشد و در میانه راه کنسل نشود. برای ادامه مسیر نیاز به حمایت مسئولان و دلگرمی آنها داریم.

کد خبر 4960057 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی شنا ایران تیم ملی شنای ایران استخر مهدی انصاری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک فوتسال لیگ برتر فوتسال اتحادیه جهانی کشتی فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس پس از چهار ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند اسحاق بریک: به درد نخورهایی که اسرائیل را به خطر می اندازند

اسحاق بریک، ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به انتقاد و حمله به سیاست های دولت بنیامین نتانیاهو ادامه میدهد و نتانیاهو و دولت وی را عامل نابودی اسرائیل خطاب می کند.

سرویس جهان مشرق - اسحاق بریک، منتقد سرسخت دولت رژیم صهیونیستی در جدید ترین اظهارات خود بر علیه نتانیاهو، او و اعضای کابینه جنگ، گالانت، هالوی و گانتس را، افرادی خطاب کرد که فقط به فکر بقای خود هستند و به قیمت ادامه بقای خود، به موجودیت اسرائیل ضربه میزنند.

اسحاق بریک در این رابطه گفت:

«ما هنوز ماجراجویی با ایران را به پایان نرسانده‌ایم و چهار «شگفت‌انگیز، بی بی، گانتز، گالانت و هرنزی هالوی در حال حاضر به دنبال ماجراجویی بعدی در رفح هستند. آنها به دنبال راه هایی هستند که وضعیت اسرائیل را پیچیده کنند تا جنگ تمام نشود. آنها به دلیل سهل انگاری شرم آور خود که باعث حمله حماس به شهرک های اطراف غزه شد، دست به اغراق زدند و ما را تا حد زیادی گیج کردند.»

بی بی، گانتز، گالانت و هرتزی هالوی، مسخره هایی که اسرائیل را به خطر می اندازند

«آنها همچنین سعی کردند اسرائیل را با حزب الله درگیر کنند، تلاشی که می توانست به یک جنگ منطقه ای منجر شود که ویرانی های بزرگ و خسارات سنگینی را برای اسرائیل به همراه داشته باشد. آنها تا این لحظه راهی برای از بین بردن حاکمیت غیرنظامی حماس پیدا نکرده اند، حکومتی که همچنین اجازه نمی دهد حکومت نظامی آن در نوار غزه از بین برود.»

این ژنرال صهیونیست در ادامه افزود:

«چهار شگفت انگیز در برابر حملات حزب الله به شهرک های شمالی،‌ فقط به صورت درمانده نگاه می کنند، حملاتی که منجر به آواره شدن صد هزار نفر از ساکنان از خانه های خود و بد شدن وضعیت معیشتی آنها شد. برای نیروهای ذخیره که اکنون ماه ها جنگیده اند هیچ جایگزینی وجود ندارد و اینکه نیروهای ذخیره تا چه زمانی تحمل کنند، فقط مسئله زمان است، زیرا آنها باید از خانواده خود حمایت کنند و همچنین شغل خود را حفظ کنند.»

اسحاق بریک در رابطه با آتش افروزی های این چهار نفر گفت:

«با همه اینها اخیرا تصمیم گرفتند ایران را تحریک کنند و مستقیم وارد معادله هرج و مرج و سردرگمی شوند که با غرور رهبری می کنند. آنها مدام به آتش افروزی بدون هیچ هدفی ادامه می دهند و تنها وضعیت کشور را پیچیده می کنند، تا زمانی که هیچ راهی برای خروج از هرج و مرجی که آنها ایجاد کرده اند، وجود نداشته باشد و همه اینها برای حفظ حاکمیت و بقای خودشان است. آنها با اقدامات حیله گرانه خود حتی پیش از آنکه تهدیدات دشمنان ما از بیرون محقق شود، از درون به تجزیه کشور دامن می زنند.»

دیگر خبرها

  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه
  • چهار محور در استان مسدود است
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی
  • انتقاد تند اسحاق بریک: به درد نخورهایی که اسرائیل را به خطر می اندازند