Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله متفکر آزاد  روز یکشنبه در جمع خبرنگاران به تخریب‌های هدف‌دار برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم که به گفته وی تاکنون تنها ۹ جلسه علنی را پشت سر گذاشته، اشاره کرد و افزود: مجلس یازدهم رسالت‌های بزرگی بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: عده‌ای می‌خواهند مجلس گرفتار حاشیه شود تا از تمرکز روی مسائل اصلی کشور غافل بمانند، اما ما هیچ گاه مسیر پیشبرد اهداف کشور را رها نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: لذا با تمام توان و قدرت و بدون توجه به حاشیه‌های ایجاد شده کار خود را انجام خواهیم داد و البته مجلس روی مسائل اصلی کشور متمرکز خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خانه ملت به تخریب‌های زودهنگام مجلس از سوی برخی از جریانات سیاسی اشاره و اظهار کرد:  ممکن است عده‌ای بخواهند مجلس را گرفتار حاشیه‌ها کنند که از هدف و کار اصلی خود باز بماند، اما ایجاد این حاشیه سازی‌ها مجلس را از مسیری که برای پیشبرد اهداف کشور در پیش گرفته است، منصرف نخواهد کرد.

متفکرآزاد به عزم جدی نمایندگان برای نظارت بر اجرای قوانین توسط دستگاه‌های اجرایی کشور اشاره و تاکید کرد: عزم مجلس بر این بوده که به صورت جدی ظرفیت های نظارتی خود را بکار گیرد.

وی ادامه داد: یک مورد آن نیز کمیسیون اصل ۹۰ است که برخلاف دوره‌های گذشته برای ورود به آن متقاضی زیاد بود و این نشان می‌دهد که مجلس یازدهم روی حوزه نظارتی تمرکز جدی خواهد داشت تا با مفاسد گوناگون برخورد جدی داشته باشد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی تبریز اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تبریز اشتغال زایی مجلس شورای اسلامی تبریز اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از عملیات شکوهمند «وعده صادق» بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم و هو المستعان و المعین
سپاس خداوند متعال را که یکبار دیگر عزت و اقتدار را به مردم شریف ایران اسلامی ارزانی داشت.
عملیات شکوهمندانه و موفقیت‌آمیز "وعده صادق" که بر اساس حق مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت خود طراحی و برنامه‌ریزی شده بود، به همه مستکبران جهان نشان داد که ایران مقتدر، شجاعانه از عزت، آبرو و امنیت خویش دفاع می‌کند و در این مهم ذره‌ای خوف به خود راه نخواهد داد.
رژیم منحوس صهیونیستی در این چند سال اخیر بار‌ها دست به ترور کور دانشمندان و مقامات نظامی ما زد که هر بار با صبر راهبردی نظام اسلامی روبرو شد، اما این‌بار که به خود جرئت حمله به کنسولگری ما (که به مثابه خاک کشور است) را داد، با پاسخ کوبنده و سیلی فراموش نشدنی ایران قوی روبرو شد؛ و این سیلی در واقع اخطاری دردناک بود، تا هم رژیم اشغالگر و هم همه حامیانش بدانند، که جمهوری اسلامی بر سر حفظ امنیت آب و خاک خویش با احدی شوخی ندارد.
اینجانب ضمن تبریک این پیروزی عزتمندانه به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهدا، همه مردم غیور ایران اسلامی و بخصوص مردم انقلابی استان قم، از زحمات مجاهدانه سرداران تا سربازان مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش‌های خالصانه نیرو‌های مسلح در راه آزادی، امنیت و اقتدار ایران عزیز تشکر و قدردانی می‌نمایم؛ و خاضعانه از درگاه خداوند منان، پایان ظلم ظالمان عالم با ظهور عاجل حضرت حجت بن الحسن المهدی ارواحنافداه را مسئلت دارم.
نماینده مردم شریف استان قم
احمد امیرآبادی فراهانی

دیگر خبرها

  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند