Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد علوم و تحقیقات، مسلم حق‌شناس سرپرست مجتمع آزمایشگاهی رازی واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه ارائه خدمات آزمایشگاهی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی از فروردین تا خرداد ماه 1399، به دلیل شیوع کرونا، به صورت نوبت دهی و با تعیین وقت قبلی و کنترل پروتکل های بهداشتی انجام شده است، گفت: در حال حاضر ارائه خدمات آزمایشگاهی این واحد به دانشجویان از تاریخ 17 خردادماه برابر با روال گذشته در صورت تقاضای دانشجو با تعیین وقت قبلی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از اسفند 98 تا پایان خرداد 99 به بیش از 100 دانشجوی تحصیلات تکمیلی (دکتری ـ کارشناسی ارشد) در مجتمع آزمایشگاهی رازی خدمات آزمایشگاهی ارائه شده است.

حق شناس با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و با اشاره به ضد عفونی کردن کلیه سطوح و سکوهای مورد استفاده در هر نوبت کاری در آزمایشگاه های واحد علوم و تحقیقات، ادامه داد: توزیع روزانه ماسک، دستکش و در صورت نیاز ژل ضدعفونی کننده به کلیه کارکنان مجتمع آزمایشگاهی رازی، برنامه ریزی برای بررسی پروپوزال‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به کمک طراحی آزمون DOE به منظور کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در زمان و بهینه سازی در فرایند فعالیت های جاری از اقدامات صورت گرفته در ایام شیوع کرونا بوده است.

مهمترین اقدامات آینده مجتمع آزمایشگاهی واحد علوم و تحقیقات

برگزاری کارگاه آموزشی DOE به منظور اطلاع رسانی به مدیران پژوهشی، مدیران تخصصی و اعضای هیأت علمی، برنامه‌ریزی برای تهیه و نصب نرم‌افزار آزمایشگاهی به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های پژوهشی و آزمایشگاهی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، اعضای هیأت علمی و پژوهشگران و محققان خارج از این واحد دانشگاهی اعم از دانشگاه ها، شرکت ها و سازمان های علمی تحقیقاتی و نیز طرح ریزی برای استقرار، پیاده سازی و اخذ گواهی استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ از سازمان ملی استاندارد و برنامه ریزی برای عضویت آزمایشگاههای واحد علوم و تحقیقات در شبکه آزمایشگاهی راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری از جمله اقدامات در دست انجام در آزمایشگاه رازی است.

انتهای پیام/

167 / 167 طرح تعاون دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات مسلم حق‌شناس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح تعاون دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات واحد علوم و تحقیقات مجتمع آزمایشگاهی تحصیلات تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی

 غلامرضا گودرزی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: مرکز تحقیقات استان مرکزی یکی از مراکز فعال در کشور است و انتقال دستاوردهای علمی این مرکز به بهره‌برداران از اهمیت ویژه برخوردار و در واقع به نوعی خروجی کار محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی توسط کارشناسان مرکز برای انتقال دانش که روش‌های نوین کشاورزی و استفاده از بذرهای تولید شده است، دوره‌های آموزشی به صورت مستمر برگزار که به این طریق دانش انتقال پیدا کند.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی افزود: ایستگاه‌های تحقیقاتی در شهرستان‌های اراک، خنداب، ساوه، زرندیه، خمین و علی‌آباد اراک فعال هستند.

گودرزی خاطر نشان کرد: ایستگاه تحقیقاتی اراک مربوط به غلات و دانه‌های روغنی، خنداب منابع طبیعی و ایستگاه تحقیقاتی خمین مربوط به لوبیا است که آوازه بین‌المللی دارد و تنها ایستگاه تحقیقاتی در کشور در تولید صد در صد هسته تا بذر است.

وی بیان کرد: ایستگاه تحقیقاتی ساوه نیز مربوط به انار است که در این ایستگاه بزرگ‌ترین کلکسیون انار کشور وجود دارد، ایستگاه تحقیقاتی زرندیه نیز در بخش تحقیقات آبخوان‌داری فعال و ایستگاه علی‌آباد اراک نیز در زمینه گیاهان دارویی فعالیت دارد.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: ایستگاه‌های تحقیقاتی مذکور به صورت تخصصی کار تحقیق و پژوهش را انجام می‌دهند و بذرهایی که برای بخش کشاورزی از این تحقیقات حاصل می‌شود یکی از مهمترین دستاوردهای این مراکز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد