Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ادعای وزیر هوانوردی پاکستان مبنی بر جعلی بودن مدرک ۲۶۲ خلبان پاکستانی کشورهای کویت و ویتنام مجوز پرواز تعدادی از خلبانان پاکستانی را باطل کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، شعله های آتش سقوط هواپیمای ایرباس 320 شرکت هواپیمایی ملی پاکستان که 98 نفر را به کام مرگ فرستاده بود دامن خلبانان این کشور را نیز گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه مشخص شد برخی مدارک خلبان این سقوط جعلی بوده و عدم حرف شنوی او یکی از عوامل اصلی سقوط هواپیما بوده است «غلام سرور» وزیر هوانوردی پاکستان از جعلی بودن مدرک 262 خلبان این کشور خبر داد.

دولت ویتنام به محض انتشار این خبر با حکم سازمان هوایی خود مجوز فعالیت 20 خلبان پاکستانی را که مدارک خود را نیز از پاکستان گرفته بودند باطل کرد.

رسانه های ویتنامی در این خصوص نوشتند: تصمیم ممنوع الفعالیت شدن خلبانان پاکستانی 2 روز قبل توسط وزارت حمل و نقل گرفته شده بود.

این 20 خلبان از سال ها قبل در خطوط هوایی کشور ویتنام در حال کار هستند و اینک سازمان هواپیمایی این کشور در انتظار تکمیل تحقیقات سازمان هواپیمایی پاکستان است تا مشخص شود مدارکی که این افراد طبق آنها به استخدام در آمده اند حقیقی است یا جعلی.

قرار است خلبانانی که مدارک آنها توسط پاکستان تائید شود بازهم مجوز فعالیت به دست آورده و بتوانند به کار خود ادامه دهند.

دولت کویت نیز 7 خلبان پاکستان و 56 مهندس هواپیمای این کشور را تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت کرد و شراط بازگشت آنها به کار را تائید مدارکشان دانست.

گفتنی است تحقیقات اولیه سازمان هواپیمایی پاکستان نشان می دهد مدارک بسیاری از خلبانان این کشور جعلی است و برخی از آنها هیچ کدام از تست های 8 گانه خلبانی را خود نداده‌اند.

مشخص شدن این موضوع مشکلات فراوانی برای شرکت هواپیمایی ملی پاکستان موسوم به P.I.A به وجود  آورده است.

گزارش دلایل سقوط هواپیمای مسافربری پاکستان منتشر شدوزیر هوانوردی پاکستان مدرک 262 خلبان این کشور را مشکوک دانست

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواپیمایی کشوری کشور کویت کشور پاکستان بیشتر بخوانید... عمران خان: علت اصلی مشکلات هند و پاکستان نگاه نژاد پرستانه مودی است وزیر هوانوردی پاکستان مدرک ۲۶۲ خلبان این کشور را مشکوک دانست اخبار ضد و نقیض درباره علت مرگ رئیس سابق جماعت اسلامی پاکستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری کشور کویت کشور پاکستان سازمان هواپیمایی اخبار کویت اخبار پاکستان هوانوردی پاکستان سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پیامک جعلی منتسب به پدافند غیرعامل

سازمان پدافند غیرعامل کشور اعلام کرد: پیامی که با سرشماره ۹۰۰۰۳۱۴۰ از طریق یک سامانه پیامکی تجاری برای برخی از شهروندان ارسال شده جعلی است و متعلق به روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور نمی‌باشد و محتوای آن کذب محض است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تردز در این کشور ممنوع شد
  • دو تن از خدمه کشتی توقیف شده در ایران تبعه پاکستان هستند
  • شادمانی پاکستانی‌ها برای موفقیت عملیات «وعده صادق»
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • آسمان قطر و کویت برای آمریکا علیه ایران ممنوع اعلام شد
  • آسمان قطر و کویت برای استفاده آمریکا علیه ایران ممنوع شد؟
  • استفاده از آسمان قطر و کویت برای آمریکا علیه ایران ممنوع شد
  • تکذیب پیامک‌های هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
  • تکذیب پیامک جعلی منتسب به پدافند غیرعامل
  • آسمان قطر و کویت برای استفاده آمریکا علیه ایران ممنوع شد