Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از پذیرش ودرمان ۱۰ هزار نفر از مجروحان مدافع حرم در بیمارستان بقیه الله خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا جلالی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) صبح امروز در همایش ملی پدافند شیمیایی اظهار داشت: بسیاری از رزمندگان بواسطه بمباران‌های شیمیایی در جا به شهادت می‌رسیدند و یا عوارض آن بعدها در بدن رزمندگان نمایان می‌شد و باعث به شهادت رسیدن آنها می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که ارتش صدام از سلاح‌های شیمیایی استفاده می‌کرد کشورهای غربی و شرقی در برابر این عمل آنها نه تنها سکوت می‌کردند بلکه ارتش صدام را هم به این نوع سلاح‌ها بیشتر تجهیز می‌کردند. 

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) تصریح کرد: در دهه گذشته اقدامات خوبی توسط سازمان پدافند غیرعامل برای مقابله با این نوع سلاح‌ها آغاز شده است؛ به نحوی که امروز از آمادگی خوبی برای مقابله با سلاح‌های شیمیایی در کشور بوجود آمده و البته تا رسیدن به نقطه مطلوب همچنان فاصله داریم. 

جلالی بیان کرد: بیمارستان حضرت بقیة الله(عج)، بیمارستان نیمه کاره‌ای بود که در اختیار بنیاد مستضعفان قرار داشت که با نامه امام خمینی(ره) در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برای معالجه مصدومان شیمیایی قرار گرفت؛ لذا امروز این بیمارستان دارای اورژانس مصدومان شیمیایی و‌ مصدومان ترومایی بوده و علاوه بر این به قطب مصدومان شیمیایی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در زمانی که مجروحان مدافعان حرم به این بیمارستان منتقل می‌شدند، بحمدالله توانستیم بواسطه در اختیار داشتن اورژانس مورد اشاره، 10هزار نفر از مجروحان مدافعان حرم را پذیرش و درمان کنیم‌.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,11/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سپاه پاسداران | سپاه اخبار نظامی | اخبار دفاعی بیشتر بخوانید... سرلشکر صفوی مطرح کرد: ضرورت تشکیل مرکز فرماندهی و کنترل تهدیدات زیستی در ستادکل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران سپاه اخبار نظامی اخبار دفاعی سپاه پاسداران اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله

                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دقایقی پیش برخورد یک دستگاه اتوبوس و چندین خوردو در مسیر ایلام به سرابله (دو راهی سرابله)  ۱۱ مصدوم و ۱ فوتی برجای گذاشت.

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۵ دستگاه آمبولانس سبک و یک آمبولانس هلال احمر برای انتقال مصدومان به بیمارستان امام علی(ع) سرابله اعزام شده است.

مصدومان توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام انتقال داده می شوند.

 

 

دیگر خبرها

  • استیون سیگال بازیگر هالیوودی از مجروحان حمله تروریستی مسکو در بیمارستان بازدید کرد
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • پیکر شهید مدافع حرم بهروز واحدی وارد کشور می‌شود
  • تصاویری از شهید بهروز واحدی، اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • «تاول‌های سرخ» در انتظار حمایت است/روایتی ازبمباران شیمیایی نودشه
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳
  • شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز
  • بهبود یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خرمشهر