Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: برای اجرای طرح پویش ،بی قیمت نخریم، نیازمند همراهی مردم، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های دولتی و غیردولتی اعم از اصناف و اتحادیه‌ها هستیم.

او افزود: رعایت نصب برچسب قیمت از سوی فروشندگان و اطلاع مصرف‌کننده از قیمت کالا ابتدایی‌ترین حقوقی است که مصرف‌کننده باید داشته باشد و این موضوع در قوانین متعدد بر آن تاکید و تصریح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد هدف از اجرای این پویش را تبدیل موضوع "رعایت نصب برچسب قیمت و درج قیمت کالا" به یک مطالبه عمومی و مردمی عنوان کرد و ادامه داد: اعتقاد بر این است که آن بخش از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه که نسبت به درج قیمت مقاومت و امتناع می‌ورزند، نیت آن‌ها گران‌فروشی است.

علمدار یزدی افزود: در بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان تعزیرات حکومتی ابلاغ شده است که فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که درج برچسب قیمت ندارند علاوه بر جریمه نداشتن درج قیمت، مشمول جریمه گران‌فروشی هم می‌شوند.

او اظهار داشت: مردم باید از فروشگاهی که درج قیمت ندارد خرید نکنند و به فروشگاه‌هایی که درج قیمت دارند بیشتر اعتماد کنند؛ و در این رابطه شکایت‌های خود را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام و یا از طریق اپلیکیشن آپ ثبت نمایند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه بیشترین نرخ شکایات و تخلف در سامانه‌های خبری این سازمان، از جمله ۱۲۴ مربوط به عدم درج قیمت است، گفت: برای نظم بازار و وحدت رویه، نصب برچسب قیمت ضروری است و با درج قیمت کالا قطعا تخلف و گران‌فروشی به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار حقوق شهروندی اتاق اصناف گرانفروشی معدن و تجارت برچسب قیمت درج قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  مردم مازندران، قرار است صبح روز ۳۰ فروردین برای حمایت و قدرداني از عملیات تاريخي و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور ، زنجیره انسانی دیار علویان را به صورت همزمان در ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردين در سواحل مازندران برگزار کردند.

کاربران فضای مجازی مازندران در حمایت از این زنجیره انسانی از صبح ۲۹ فروردین پویشی را با نام #زنجیره_علویان در فضای مجازی راه‌اندازی کردند و تاکنون هزاران نفر به این پویش در شبکه‌های اجتماعی پیوسته‌اند.

کاربرانی که به این کارزار پیوسته‌اند، ضمن محکوم نمودن جنایت‌های رژیم صهیونیستی از مردم مازندران خواسته‌اند برای قدردانی از نیروهای مسلح ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه خود را به سواحل سراسر استان برسانند.








 

دیگر خبرها

  • نگاهی به قاب‌های ماندگار ارتش و مردم در سال 57 + عکس ها
  • سبزی کوهی؛ نچینیم و نخریم؛ چرا؟
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد