Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ظرف هفته اخیر میزان رفت و آمد خودرو‌ها از مبادی درون استانی در مسیر‌های منتهی به مشهد نسبت به مدت مشابه پارسال تا ۱۰ درصد بیشتر شده است.
او افزود: البته ظرف همین مدت رفت و آمد خودرو‌ها از مبادی خارج خراسان رضوی به داخلی این استان بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: وضعیت ترافیک کنونی خودرویی در ورودی‌های مشهد به خصوص در مسیر چناران و آزادراه شهید شوشتری پرحجم است.
امیدوار بیان کرد: دیروز هفتم تیر ماه یک فقره تصادف فوتی با یک کشته و شش فقره تصادف جرحی با هشت مجروح در مسیر‌های جاده‌ای خراسان رضوی رخ داده بود.   انتهای پیام//ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک جاده تصادف رانندگی پلیس راه ترافیک نیمه سنگین خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی امروز در نشست خبری  گفت: روز گذشته  ۸ فروردین ماه بیش از ۴۶۲ هزار نفر به مشهد تشرف داشته‌اند و  همچنین از ۱۵ اسفند تا پایان ۸ فروردین ماه ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار نفر به مشهد وارد شده‌اند.   حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در خصوص ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی خراسان رضوی و مشهد تصریح کرد: سطح اشغال واحد‌های اقامتی در روز گذشته در سطح استان ۵۱ درصد و در مشهد ۶۳ درصد بوده است. وی افزود:‌  از ۱۵ اسفند ماه تا امروز میانگین سطح اشغال واحد‌های اقامتی در سطح استان ۳۹ درصد و در مشهد ۴۱ درصد بوده است. تخفیف‌های ۳۰ تا ۴۰ درصدی که برای اقامت ۱۰ روزه زائران در مشهد در نظر گرفته شده بود تاثیرگذار بود و در حال حاضر ۱۵ درصد از ظرفیت‌های اقامت رسمی مشهد را به خود اختصاص داده است.   وی بیان کرد: امسال علاوه بر تعطیلات ۱۲ و ۱۳ فروردین،  تعطیلات ۲۲ تا ۲۴ فروردین را هم در پیش داریم که ما برای بازگشت زائران در هر دو زمان اوج سفرها  برنامه‌ریزی کرده‌ایم.        

دیگر خبرها

  • ورود مسافران نوروزی به مشهد نزدیک به ۸ میلیون نفر رسید
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به مشهد
  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است
  • سوانح جاده ای در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند