Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل نوریچ‌سیتی، به خصوص دو مهاجم تیمش تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در جدالی 120 دقیقه‌ای موفق شد میزبانش، نوریچ‌سیتی را از پیش‌رو بردارد و به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس صعود کند، پس از این بازی گفت: بابت صعودمان به مرحله بعد واقعاً خوشحالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسی لینگارد و بازیکنان دیگر که پیش از این فرصت بازی پیدا نکرده بودند، نیاز به این داشتند که در این دیدار بازی کنند تا به روند خوب خود بازگردند که استفاده از آنها در این دیدار خوب جواب داد.

وی همچنین در خصوص تأثیر بازیکنانان جانشین به خصوص مهاجم فرانسوی‌اش اظهار داشت: مارسیال با ورودش به زمین عالی کار کرد و تفاوت را تا حدودی رقم زد. او به خوبی با استفاده از سرعتش از فضاها استفاده کرد. مارسیال عملکرد مثبتی داشت و با وجود 10 نفره شدن نوریچ می‌دانستیم که 30 دقیقه پایانی فرصت داریم تا از فرصت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ ادامه داد: با 10 نفره شدن نوریچ، بر بازی تسلط پیدا کردیم و زمانش رسید که با تمام قوای هجومی به دروازه حریف حمله کنیم. ما در این بازی از نمانیا ماتیچ در پست دفاع میانی استفاده کردیم، اما در مقاطع پایانی بازی فقط از هری مگوایر در این پست بهره بردیم. نوریچ‌سیتی تیم واقعاً سازمان یافته‌ای بود و تا دقایق پایای بازی هم سعی در حفظ نظم تیمی‌شان داشتند.

افشای دلیل مخالفت کلوپ با جانشینی فرگوسن در منچستریونایتد/ پای یک زن در میان است!

سولسشایر همچنین در تمجید از زننده گل اول تیمش که در چهارمین دیداری که در ترکیب اصلی شیاطین سرخ بود، پنجمین گلش را برای این تیم به ثمر رساند، اظهار داشت: تمدید قرارداد ایگالو خیلی مهم بود. اودیون بازیکن مهمی برای من است و برای حفظ او سخت کوشیدیم. ایگالو می‌داند که چقدر برای ما و تیم ارزشمند است. او گلزنی اثبات شده و قدرتمند به لحاظ فیزیکی است و روی هر دو گل ما نقش داشت.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام حذفی انگلیس اولگنار سولسشایر تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس بیشتر بخوانید... جام حذفی انگلیس| منچستریونایتد در وقت‌های اضافه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی انگلیس اولگنار سولسشایر تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!

هواداران شفیلدیونایتد سوژه امشب مطبوعات را ساختند.

طرفداری | برای دقایقی اولدترافورد شاهد شعارهای هواداران شفیلد بود.

به گزارش بی‌بی‌سی، نیمه دوم دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد با برتری 2-1 شفیلد در جریان است. تیم اریک تن هاخ در استادیوم اولدترافورد در 45 دقیقه نخست عملکرد رضایت‌بخشی نداشت و حتی در دقیقه در 35 دروازه آن‌ها توسط قعرنشین بلامنازع لیگ برتر باز شد. اما اتفاق عجیب نیمه اول که در شبکه‌های اجتماعی نیز سروصدای زیادی به پا کرد، شعارهای تمسخرآمیز هواداران شفیلد حاضر در اولدترافورد بود. هواداران شفیلد در تمسخر عملکرد شیاطین سرخ پشت سر هم فریاد می‌زدند:

چقدر باید افتضاح باشید، ما در بیرون از خانه پیروز می‌شویم!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد