Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوی با اشاره به اینکه کنترل ویروس کرونا با بالا رفتن آگاهی و دانش بهداشتی و تغییر رفتار مردم امکان‌پذیر است گفت: مردم باید علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تخلفات را به مسئولان زیربط اطلاع دهند.

«سید محمد علوی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش اساسی در ارتقای دانش مردم دارند اظهار کرد: کنترل ویروس کرونا با بالا رفتن آگاهی و دانش بهداشتی و تغییر رفتار مردم امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: رفتار مردم شامل رعایت بهداشت فردی، شست‌و‌سوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و خودداری از حضور در اماکن پرتجمع و پردد است که اگر این رفتار انجام شود، می‌توانند زندگی عادی خود را داشته باشند و از ویروس کرونا در امان بمانند.

 

وی با بیان اینکه نمونه‌گیری در مراکز ۱۶ ساعته انجام می‌شود و مرکز بهداشت آنها را تعیین می‌کند اذعان داشت: شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند و راهنمایی‌های لازم در رابطه با ویروس کرونا و محل‌های نمونه‌گیری در شهرها را دریافت کنند.

 

علوی با اشاره به اینکه وضعیت استان خوزستان با روزهای گذشته فرقی نکرده است تصریح کرد: ما اکنون در حال گذر از مراحلی هستیم که آلودگی در استان بالا است و برخی از شهرها مثل اندیمشک وضعیت قرمز دارند.

 

وی خطر انتشار عفونت را در مناطق قرمز بسیار بالا دانست و خاطر نشان کرد: تمامی مردم باید علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تخلفات موجود در این زمینه را به مسئولان زیربط اطلاع دهند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت قرمز کرونا سید محمد علوی نقش رسانه ها افزایش آگاهی مردم ویروس کرونا رفتار مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ستاره سابق آرسنال: این‌قدر گریه نکن!

به گزارش "ورزش سه"، سمیر نصری به دلیل انتقاداتش از امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان استون ویلا، مورد تمسخر اهالی فوتبال قرار گرفت. در جریان برتری استون ویلا مقابل لیل در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، دیبو مارتینز به دلیل دعوت طرفداران حریف به سکوت، جنجال ساز شد و سپس مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت.

فرانسوی‌ها از مارتینز دل خوشی ندارند. عملکرد درخشان او در فینال جام جهانی 2022 موجب ناکامی فرانسه و در مقابل قهرمانی آرژانتین شد. نصری مدعی شد که اقدامات دیبو مارتینز کاملاً در تضاد با نحوه رفتار او در زمان بازی کردن برای آرسنال است.

نصری به کانال پلاس گفت: "رفتار او من را آزار می‌دهد چون اینطور نبود. زمانی که در آرسنال خیلی جوان بود او را می‌شناختم.  او بسیار خجالتی بود و حالا این رفتار، رفتار همیشگی او شده است."

با این حال، هواداران به سرعت اظهارات نصری را به مورد تمسخر قرار دادند. یکی از هواداران آرسنال نوشت: "من هم او را دوست ندارم، اما اگر نصری را اذیت کند، من او را خیلی دوست دارم."

کاربر دیگری مدعی شد که نظرات نصری ریاکارانه است: "مثل خودت سمیر نصری. تو هم قبلا اینجوری نبودی! این زندگی است و همه تغییر می‌کنند."

در همین حال، یکی دیگر از هواداران نوشت: "حداقل او پیش ما ماند... وفاداری را می‌فهمد... من نمی‌توانم همین را درمورد تو بگویم."

یکی از کاربران به نصری گفت: "غر زدن را متوقف کن. مردم تغییر می‌کنند، مردم رشد می‌کنند، غر زدن را متوقف کنید." کاربر دیگری نوشت: "این سبک اوست. این‌قدر برای همه چیز گریه نکن نصری!"

دیگر خبرها

  • کنترل خوب فشارخون می تواند از فیبروم رحمی جلوگیری کند
  • حمله به ستاره سابق آرسنال: این‌قدر گریه نکن!
  • واکنش یک فعال سیاسی به تغییر نام «گشت ارشاد»
  • محمد مهاجری : آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • نتیجه سرعت بالا و عدم کنترل سر پیچ (فیلم)
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان