Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@03:29:55 GMT

۲ ستاره سپاهان غایب بازی با گل‌گهر

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۲۲۸۷

۲ ستاره سپاهان غایب بازی با گل‌گهر

خبرگزاری میزان- دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازی فردا (دوشنبه) تیم‌شان مقابل گل‌گهر را از دست دادند. تاریخ انتشار: 11:19 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۷۶۸

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال سپاهان اصفهان قرار است در اولین بازی رسمی خود در دوران پساکرونا، فردا شب (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر قلعه‌نویی برای این بازی یکی، دو بازیکن خود از جمله امید نورافکن و محسن مسلمان را در اختیار ندارد. البته مصدومیت این دو بازیکن چندان جدی نیست.

با توجه به توصیه‌های کادر پزشکی، قلعه‌نویی ترجیح داده روی نورافکن و مسلمان ریسک و در بازی با گل‌گهر از آنها استفاده نکند و به این ترتیب این بازیکنان برای بازی‌های بعدی سپاهان آماده خواهند بود.

بیشتر بخوانید: مربی دروازه‌بان‌های سپاهان با این باشگاه قرارداد بست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان سپاهان لیگ برتر فوتبال محسن مسلمان امیر قلعه نویی امید نورافکن گل گهر سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکتیک تیمش در دربی اصفهان را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: پیروزی سپاهان را به این تیم تبریک و به مجموعه سپاهان خسته نباشید می‌گویم. همچنین به بچه‌های خودمان خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم، به دلیل ارائه بازی پرتلاش و نسبتاً درستی که انجام دادیم. هدف ما این بود که در اصلی‌ترین محور بازی از بخش‌های تهاجمی تیم سپاهان جلوگیری کنیم و فکر می‌کنم نسبت به اکثر تیم‌هایی که در ورزشگاه نقش جهان با سپاهان بازی کرده بودند، سعی کردیم در بدنه بازی کمتر موقعیت بدهیم.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود