Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@17:04:10 GMT

همسر دختر شهید سلیمانی کیست؟

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۲۲۹۲

همسر دختر شهید سلیمانی کیست؟

دختر فرمانده‌ نظامی ارشد و پیشین حزب‌الله لبنان، خبر داده دختر قاسم سلیمانی، فرمانده شهید و پیشین نیروی‌قدس سپاه با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زینب مغنیه، دختر عماد مغنیه فرمانده نظامی ارشد و پیشین حزب‌الله لبنان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، تصویری از نام زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین با نشان قلب و عشق به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد دختر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است. هر چند هنوز منابع رسمی این اتفاق را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.

کد خبر 430918

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عماد مغنیه حزب الله لبنان زینب مغنیه زینب سلیمانی شهید سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سليمانی شهادت قاسم سلیمانی سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود در راه قدس خبر داد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مقاومت اسلامی با کمال عزت و افتخار آسمانی شدن یکی دیگر از مجاهدان خود به نام حسین علی دبوق (ابوعلی) متولد سال ۱۹۹۴ و از اهالی شهرک «شبریحا» در جنوب لبنان را که در راه قدس به شهادت رسید، اعلام می‌کند.

حزب الله لبنان از بامداد امروز سه ‌شنبه یک پایگاه هوایی و چند پادگان و مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرک‌های اشغالی هدف حملات موشکی و راکتی خود قرار داد.

کد خبر 6062938

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • عکس/ ۴ رزمندهٔ شهید حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • ماجرای نامه دختر رضاخان به امام خمینی (س) + عکس
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در راه قدس
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت