Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو اٹر نمایشی از شهرستان نظرآباد در دو جشنواره تئاتر گلدسته ها و تئاترمان پذیرفته شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، طرح " قاب دوستــی" نوشته مهدی فتحی در جشنواره نمایشنامه نویسی «گلدسته‌ها» پذیرفته شد.

 امیر مشهدی‌عباس دبیر جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» اعلام کرد ۲۳۳ طرح‌ برای شرکت در این رویداد به دست دبیرخانه جشنواره رسید که از این میان ۶۵ طرح  پذیرفته شده که یک اثر آن مربوط به شهرستان نظرآباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دبیرخانه نخستین همایش سراسری تئاتر آپارتمانی «تئاترمان» متون پذیرفته شده این رویداد را معرفی کرد و در این میان اٹر"سرگشته" به نویسندگی و کارگردانی مهدی فتحی از شهرستان نظرآباد در این رویداد حضور دارد.

 شایان ذکر است که نخستین همایش سراسری «تئاترمان» ۵۲ متن را برای تولید معرفی کرده است که از این میان در نتایج اعلامی ۴۴ اثر به صورت قطعی انتخاب شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر نظرآباد تئاتر آپارتمانی جشنواره های تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: پس از بررسی آثار رسیده تاکنون ۶۲ اثر صحنه‌ای و ۴۸ اثرخیابانی مورد بازبینی قرار گرفته است.
منصور سلامات افزود: در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر در بخش صحنه‌ای و خیابانی موضوعات آثار نمایشی جلوه حضور مردم در مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر در مقابل دشمن بعثی، فتح خرمشهر، مقاومت و دفاع مقدس، پرداخت به مولفه‌های بومی با رویکرد فرهنگ ایثار اقوام ایران زمین در بستر تاریخ خواهد بود.
این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خرمشهر، انجمن هنر‌های نمایشی با مشارکت و همکاری اداره کل هنر‌های نمایشی، سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر از ۲۹ اردیبهشت آغاز و آیین اختتامیه سوم خرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
آثار صحنه‌ای در سه سالن نماشی خرمشهر و آثار در خیابانی در مناطق مختلف شهری با رویگرد مناطق محروم اجرا خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم
  • آغاز جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو با حضور فیلم‌های ایرانی
  • حضور ۱۳ اثر در جشنواره پانزدهم تئاتر بچه‌های مسجد
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل