Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرم ورنگ لباس هر مدرسه از سوی انجمن اولیاء ومربیان هر مدرسه انتخاب واعلام می شود واولیاء دانش آموزان می توانند آزادانه تهیه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور در نشست رؤسای آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق به میزبانی آموزش وپرورش عشایر گفت: انجمن اولیاء ومربیان هم با تأکید بر تکرار فرم ورنگ لباس سال گذشته انتخاب تا به لحاظ هزینه خانواده ها کمتری اقدام به خرید لباس جدید نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از اجرای طرح سنجش تحصیلی وآمادگی نوآموزان کلاس اولی از15تیرماه خبرداد وگفت: امسال برای نخستین بار در12پایگاه سنجش بینایی-شنوایی-جسمانی وآمادگی تحصیلی کلاس اولیها انجام می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال انتخاب راهبران آموزشی با برگزاری آزمون  انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش استان هم گفت:5هزار دانش آموزی که برای کتابهای درسی سال جدید ثبت نام نکرده اند در فرصت باقی مانده به سامانه www.irtextbook.ir وwww.irtextbook.comمراجعه ونام نویسی کنند.

اردشیر یاری گفت: ساماندهی نیروی انسانی بر اساس قراردادها وسقف حق التدریس اعلام شده تهیه شده انجام می شود.

اقلیمی معاون نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان هم با اشاره به اینکه 45میلیارد ریال برای تجهیزهنرستانها اختصاص یافته گفت: در سال تحصیلی جدید 15فضای آموزشی با79کلاس درس به فضاهای استان اضافه می شود.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت:تمامی امتحانات فرهنگی وهنری بصورت مجازی برگزار می شود.

سیدبهاءالدین ملک حسینی با تأکید بر بارگذاری مستندات در سامانه قرآن،نماز وعترت گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 16تیرماه است.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان هم گفت: عملکرد استان در زمینه کنکور در رتبه 22کشور قرار دارد که نسبت به سالهای گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.

ایوب رضایی از اجرای مانور بازگشایی مدارس در نیمه اول شهریور خبرداد وگفت: در صورت وضعیت قرمز کرونا در استان تمامی کلاسها غیرحضوری در برنامه شاد ودر وضعیت زرد ترکیبی ودر وضعیت سفید کلاسها حضوری خواهد بود.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: آزمونهای پایانی در بیش از 400حوزه امتحانی با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در3دوره سوادآموزی در حال برگزاری است.

سیدحمدالله خواهش نیک کفت: رؤسای شهرستانها ومناطق عملکرد مراکز یادگیری محلی را ارزیابی ودر صورت عدم استقبال کم سوادان وبی سوادان تا این مراکز بصورت موقت غیرفعال وبا ایجاد شرایط مساعد مجدداً فعالیت خود را آغاز می کنند.

ابراهیم خالویی دبیر جلسه رؤسای آموزش وپرورش استان هم گفت: مشکلات فضاهای آموزشی-نیروی انسانی-سازماندهی ونقل وانتقالات معلمان وارزیابی پروژه مهر در قالب 6کمیته مهمترین موضوعات مطرح شده توسط رؤسای آموزش وپرورش است.

اسماعیل رضایی نیک مدیر آموزش وپرورش عشایر استان هم گفت:بیش از 3هزار دانش آموز در230مدرسه عشایری استان تحصیل می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش وپرورش استان کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از موافقت با راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان آذربایجان غربی، گلستان و خوزستان خبر داد.

حمید طریفی حسینی گفت: ما امسال موافقت اصولی راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری را در سه استان خوزستان، آذربایجان غربی و گلستان اخذ کردیم. یک مدرسه سمپاد عشایری هم در استان فارس داریم که از سال‌های گذشته فعالیت می‌کرده، اما در بقیه مناطق کشور مدرسه سمپاد عشایری نداشتیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار بود که پس از سال‌ها با راه‌اندازی این مداس موافقت شد و برای سال تحصیلی پیش رو یکی از استان‌ها توانسته زیرساخت لازم را فراهم کند تا ما بتوانیم از مهرماه حدود ۴۰ دانش‌آموز در دوره اول متوسطه در گروه پسران در آذربایجان غربی داشته باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: اکنون هم ثبت‌نام این مدرسه ادامه دارد و دانش‌آموزان عشایر استان آذربایجان غربی می‌توانند این مدرسه را انتخاب کنند.

طریفی حسینی گفت: این مدرسه به صورت شبانه‌روزی اداره خواهد شد و یک فضای آموزشی خوب و کاملا استاندارد دارد که در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است. 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: در بین دانش‌آموزان عشایر، دانش‌آموزان بسیار بااستعداد و بسیار باهوش و نخبه‌ای وجود دارد که بعضا به خاطر مناطق عشایری و شرایط خاص زندگی آنها، امکان تحصیل‌شان در مدارس شهری، سخت است و ما می‌خواهیم چنین مدارسی به صورت شبانه‌روزی در حوزه عشایر داشته باشیم تا بتوانیم این دانش‌آموزان بااستعداد و نخبه را وارد و متناسب با استعدادشان زمینه مناسب و امکانات لازم را برای‌شان فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: انشالله از مهرماه برای این مدرسه دانش‌آموز جذب می‌کنیم و انشالله سال به سال پایه‌های این مدرسه تکمیل خواهد شد، در دوره دوم متوسطه و همینطور برای گروه دختران برنامه‌ریزی خواهیم کرد که تکمیل شود.

طریفی حسینی گفت: استان خوزستان و گلستان هم موافقت اصولی دارند و از سال تحصیلی آینده با توجه به تمهید مقدماتی که باید انجام شود و حساسیتی که ما در مدارس سمپاد داریم از نظر فضای آموزشی و معلم و ... که باید تامین شود، برای سال آتی این دو استان هم دانش‌آموز جذب می‌کنند و به تدریج در بقیه استان‌ها نیز این مدارس راه‌اندازی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی