Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اولین گروه از هواداران فوتبال در برزیل قادر خواهند بود از تاریخ ۱۰ جولای به ورزشگاه‌های ریو دو ژانیرو بازگردند. این خبر توسط روزنامه گلوبو با اشاره به فرمان شهردار کلان‌شهر مارسلا کریولا گزارش شده است.

همانطور که مشخص شد ابتدا قرار بود از ۲ جولای اجازه دسترسی به تماشاگران داده شود، اما مقامات بعدا تصمیم گرفتند این اقدام را به زمان دیگری موکول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم در این امر این است که  تنها یک سوم هواداران از کل ظرفیت ورزشگاه‌ها قادر هستند در مکان‌های ورزشی حضور داشته باشند،  به طوری که هر یک از آنها حداقل ۴ متر با هم فاصله داشته باشند. همچنین خرید و فروش بلیت فقط می‌تواند به صورت آنلاین انجام شود.

از اول اوت پیش‌بینی شده است که تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه  تا یک سوم دیگر افزایش داده شود و از ۱۶ آگوست با توجه به وضعیت اپیدمی ویروس کرونا، محدودیت‌ها به طور کلی برداشته می‌شود.

در حال حاضر  فقط باشگاه‌های فوتبال شرکت‌کننده در جام منطقه‌ای ریو تصمیم به بازگشت به بازی‌ها گرفته‌اند. همانطور که انتظار می‌رود، روز یکشنبه چهار بازی این مسابقات باید بلافاصله برگزار شود که به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا در ۱۵ مارس قطع شده بود.

کد خبر 526203 برچسب‌ها فوتبال - عمومی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری

تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری برگزار می شود.

طرفداری | سازمان لیگ فوتبال ایران ۵ سیستم جدید هدست داوری را تهیه و در اختیار کمیته داوران قرار داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ۵ سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست های داوری در جهان فوتبال است امروز وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد .

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست ها خریداری شد و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود و طبق اعلام قبلی سری جدید هدست ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست و چهارم تمامی داوران در  مسابقات لیگ برتر از این سیستم های رادیویی استفاده کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • جود بلینگام و تقسیم خوشحالی اش با هواداران رئال مادرید حاضر در ورزشگاه اتحاد / فیلم
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟